Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Zostań Drapieżnikiem
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
"Zostań Drapieżnikiem" autorstwa Rafała Mazura i Marcina Osmana to książka inspirowana cyklem internetowych rozmów "Rozmowy o drapieżnictwie". Marcin Osman i Rafał Mazur stworzyli tę publikację, by skonfrontować czytelników z ograniczającymi przekonaniami i zainspirować do przełamywania barier. Dzięki szczerości obaj autorzy otrzymali pozytywne reakcje od wielu osób, które znalazły nowe podejście do działania. Książka skupia się na jednakowych tematach jak wideo rozmowy, rozważając mity i różnorodne perspektywy dotyczące motywacji, pewności siebie, pasji, oporu, relacji, autorytetów czy strachu. Porusza także takie zagadnienia jak "zakochaśki", Supermen, Szwajcaria, sport oraz leczenie ran. Co ważne, lektura nie wymaga czytania chronologicznego, dzięki czemu można swobodnie zagłębiać się w interesujące nas tematy. Czytając książkę, warto zadać sobie dwa kluczowe pytania: "Jak to odnosi się do mnie?" i "Jak mogę natychmiast wprowadzić to w życie?". To nie tyle książka, co przewodnik dla tych, którzy są gotowi budzić swojego wewnętrznego drapieżnika i zdobywać świat. Rafał Mazur to kontrowersyjna postać w dziedzinie rozwoju osobistego, od 2011 roku prowadząca blog i podcast ZenJaskiniowca.pl. Znany ze swoich mocnych poglądów oraz pracy nad usuwaniem strachu i niepewności. Miał okazję współpracować między innymi z Robertem Grynem i wdrażać swoje metody w firmach takich jak Ricoh czy Znany Lekarz. Marcin Osman zaś to wydawca amerykańskich bestsellerów i twórca treści w social media, którego materiały zdobywają miliony odsłon. Znany z podejścia "tu i teraz" i budowania głębokich relacji ze społecznością, wspiera rozwój przedsiębiorców na całym świecie. Jego działalność w mediach społecznościowych rośnie z dnia na dzień, dzięki czemu stale poszerza grono odbiorców.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
"Zostań Drapieżnikiem" autorstwa Rafała Mazura i Marcina Osmana to książka inspirowana cyklem internetowych rozmów "Rozmowy o drapieżnictwie". Marcin Osman i Rafał Mazur stworzyli tę publikację, by skonfrontować czytelników z ograniczającymi przekonaniami i zainspirować do przełamywania barier. Dzięki szczerości obaj autorzy otrzymali pozytywne reakcje od wielu osób, które znalazły nowe podejście do działania. Książka skupia się na jednakowych tematach jak wideo rozmowy, rozważając mity i różnorodne perspektywy dotyczące motywacji, pewności siebie, pasji, oporu, relacji, autorytetów czy strachu. Porusza także takie zagadnienia jak "zakochaśki", Supermen, Szwajcaria, sport oraz leczenie ran. Co ważne, lektura nie wymaga czytania chronologicznego, dzięki czemu można swobodnie zagłębiać się w interesujące nas tematy. Czytając książkę, warto zadać sobie dwa kluczowe pytania: "Jak to odnosi się do mnie?" i "Jak mogę natychmiast wprowadzić to w życie?". To nie tyle książka, co przewodnik dla tych, którzy są gotowi budzić swojego wewnętrznego drapieżnika i zdobywać świat. Rafał Mazur to kontrowersyjna postać w dziedzinie rozwoju osobistego, od 2011 roku prowadząca blog i podcast ZenJaskiniowca.pl. Znany ze swoich mocnych poglądów oraz pracy nad usuwaniem strachu i niepewności. Miał okazję współpracować między innymi z Robertem Grynem i wdrażać swoje metody w firmach takich jak Ricoh czy Znany Lekarz. Marcin Osman zaś to wydawca amerykańskich bestsellerów i twórca treści w social media, którego materiały zdobywają miliony odsłon. Znany z podejścia "tu i teraz" i budowania głębokich relacji ze społecznością, wspiera rozwój przedsiębiorców na całym świecie. Jego działalność w mediach społecznościowych rośnie z dnia na dzień, dzięki czemu stale poszerza grono odbiorców.
