Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Znajomi na wagę złota
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Zmieniające się zasady marketingu wymagają nowoczesnych strategii promocyjnych, które są zgodne z obecnymi realiami. Doświadczeni specjaliści od marketingu rozumieją, że niezbędna jest bezpośrednia interakcja z klientami online. Każda taka interakcja jest szansą na nawiązanie wartościowej relacji, przydatnej dla firmy. "Znajomi na wagę złota" to praktyczny przewodnik, który krok po kroku pokazuje, jak skutecznie przeprowadzać kampanie w mediach społecznościowych, oferując liczne wskazówki, sposoby i przykłady praktyczne.
Z tej książki dowiesz się, jak efektywnie:
- budować kontakt z potencjalnymi klientami i brać aktywny udział w dyskusjach,
- przekształcać stronę internetową firmy w solidną podstawę do działań w mediach społecznościowych,
- promować markę i produkty, a także radzić sobie z negatywnymi komentarzami w sieci,
- monitorować postępy swoich kampanii online i śledzić rozmowy dotyczące marki.
W dobie, gdy filmy online zdobywają ogromne audytorium, a posty na Twitterze śledzone są przez tysiące osób, marketing w mediach społecznościowych jest jednym z kluczowych narzędzi każdego marketera. Autorzy, uznani eksperci w dziedzinie marketingu nowoczesnego, wprowadzą cię w świat Web 2.0, gdzie autentyczne relacje mają większe znaczenie niż nakłady na promocję. Sukces jest w zasięgu ręki.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Zmieniające się zasady marketingu wymagają nowoczesnych strategii promocyjnych, które są zgodne z obecnymi realiami. Doświadczeni specjaliści od marketingu rozumieją, że niezbędna jest bezpośrednia interakcja z klientami online. Każda taka interakcja jest szansą na nawiązanie wartościowej relacji, przydatnej dla firmy. "Znajomi na wagę złota" to praktyczny przewodnik, który krok po kroku pokazuje, jak skutecznie przeprowadzać kampanie w mediach społecznościowych, oferując liczne wskazówki, sposoby i przykłady praktyczne.
Z tej książki dowiesz się, jak efektywnie:
- budować kontakt z potencjalnymi klientami i brać aktywny udział w dyskusjach,
- przekształcać stronę internetową firmy w solidną podstawę do działań w mediach społecznościowych,
- promować markę i produkty, a także radzić sobie z negatywnymi komentarzami w sieci,
- monitorować postępy swoich kampanii online i śledzić rozmowy dotyczące marki.
W dobie, gdy filmy online zdobywają ogromne audytorium, a posty na Twitterze śledzone są przez tysiące osób, marketing w mediach społecznościowych jest jednym z kluczowych narzędzi każdego marketera. Autorzy, uznani eksperci w dziedzinie marketingu nowoczesnego, wprowadzą cię w świat Web 2.0, gdzie autentyczne relacje mają większe znaczenie niż nakłady na promocję. Sukces jest w zasięgu ręki.
