Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Zmiana przekonań utrudniających adaptację społeczną u wychowanków Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczeg
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Praca koncentruje się na zrozumieniu przekonań, które utrudniają społeczną adaptację nieletnich w Młodzieżowym Ośrodku Wychowawczym. Badania od lat 90. pokazują, że skupianie się wyłącznie na zmianach behawioralnych, dostępnych dla obserwacji, nie prowadzi do trwałych zmian w zachowaniu młodzieży. Często prowadzi to jedynie do przystosowania się do wymagań instytucji. Kluczowym aspektem w przekształcaniu funkcjonowania młodzieży z zaburzonym procesem socjalizacji jest przekształcenie dominujących przekonań, które wpływają na sposób interpretacji informacji o sobie, innych i otoczeniu. Każda trwała zmiana w zachowaniu wymaga także zmiany w sferze poznawczej.
W ramach projektu badano wychowanków Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego, analizując także specjalny program pracy z młodzieżą niedostosowaną społecznie prowadzony w ośrodku. Głównym celem było sprawdzenie, czy indywidualne oraz grupowe formy pracy wpływają na zmianę dysfunkcjonalnych przekonań wśród nieletnich.
Wyniki tego badania pokazują, że zastosowane metody, bazujące na terapiach poznawczo-behawioralnych oraz zadaniach resocjalizacyjnych, które kładą nacisk na identyfikację i rozwijanie mocnych stron młodzieży, są bardzo skuteczne. Publikacja ta jest więc wartościowym źródłem dla pedagogów pracujących z młodzieżą niedostosowaną społecznie, szkolnych pedagogów zajmujących się problematyką zagrożenia niedostosowaniem społecznym oraz studentów kierunków takich jak pedagogika, psychologia czy praca socjalna.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Praca koncentruje się na zrozumieniu przekonań, które utrudniają społeczną adaptację nieletnich w Młodzieżowym Ośrodku Wychowawczym. Badania od lat 90. pokazują, że skupianie się wyłącznie na zmianach behawioralnych, dostępnych dla obserwacji, nie prowadzi do trwałych zmian w zachowaniu młodzieży. Często prowadzi to jedynie do przystosowania się do wymagań instytucji. Kluczowym aspektem w przekształcaniu funkcjonowania młodzieży z zaburzonym procesem socjalizacji jest przekształcenie dominujących przekonań, które wpływają na sposób interpretacji informacji o sobie, innych i otoczeniu. Każda trwała zmiana w zachowaniu wymaga także zmiany w sferze poznawczej.
W ramach projektu badano wychowanków Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego, analizując także specjalny program pracy z młodzieżą niedostosowaną społecznie prowadzony w ośrodku. Głównym celem było sprawdzenie, czy indywidualne oraz grupowe formy pracy wpływają na zmianę dysfunkcjonalnych przekonań wśród nieletnich.
Wyniki tego badania pokazują, że zastosowane metody, bazujące na terapiach poznawczo-behawioralnych oraz zadaniach resocjalizacyjnych, które kładą nacisk na identyfikację i rozwijanie mocnych stron młodzieży, są bardzo skuteczne. Publikacja ta jest więc wartościowym źródłem dla pedagogów pracujących z młodzieżą niedostosowaną społecznie, szkolnych pedagogów zajmujących się problematyką zagrożenia niedostosowaniem społecznym oraz studentów kierunków takich jak pedagogika, psychologia czy praca socjalna.
