Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Zdrowy rozwój człowieka. Wprowadzenie w antropozoficzną pedagogikę i dydaktykę. Część 1
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
W obliczu nasilających się wyzwań w systemie edukacji publicznej rośnie zainteresowanie alternatywnymi metodami pedagogicznymi. Wśród tego typu inicjatyw znajdują się szkoły i przedszkola waldorfskie, opierające swoje metody na filozofii Rudolfa Steinera. W podejściu tym dużą wagę przywiązuje się do holistycznego rozwoju, który angażuje zmysły, promuje naukę poprzez sztukę oraz pracę praktyczną, i kładzie nacisk na wykorzystywanie pełni ludzkich możliwości, nazywanych "inteligencjami", a nie tylko umiejętności matematyczno-logicznych. Kluczowym założeniem tej pedagogiki jest niezależność młodych ludzi w kształtowaniu swojej przyszłości, gdzie rolą nauczycieli i wychowawców nie jest narzucanie kierunku, ale wspieranie w rozwoju.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
W obliczu nasilających się wyzwań w systemie edukacji publicznej rośnie zainteresowanie alternatywnymi metodami pedagogicznymi. Wśród tego typu inicjatyw znajdują się szkoły i przedszkola waldorfskie, opierające swoje metody na filozofii Rudolfa Steinera. W podejściu tym dużą wagę przywiązuje się do holistycznego rozwoju, który angażuje zmysły, promuje naukę poprzez sztukę oraz pracę praktyczną, i kładzie nacisk na wykorzystywanie pełni ludzkich możliwości, nazywanych "inteligencjami", a nie tylko umiejętności matematyczno-logicznych. Kluczowym założeniem tej pedagogiki jest niezależność młodych ludzi w kształtowaniu swojej przyszłości, gdzie rolą nauczycieli i wychowawców nie jest narzucanie kierunku, ale wspieranie w rozwoju.
