Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Zasady rozpowszechniania fotografii i wizerunku
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
W swojej książce autor szczegółowo opisuje, jak bezpiecznie i zgodnie z prawem korzystać z fotografii i wizerunku, aby uniknąć potencjalnej odpowiedzialności cywilnej lub karnej. Z lektury dowiesz się, jak właściwie uzyskać zgodę na użycie zdjęcia czy wizerunku oraz kiedy nie są one chronione prawem autorskim. Publikacja odpowiada na pytania dotyczące możliwości wykorzystania fotografii osieroconych oraz sytuacji, w których zgoda na rozpowszechnienie wizerunku nie jest konieczna. Autor podejmuje również temat "kradzieży" wizerunku za pomocą sztucznej inteligencji. Integralną częścią książki są praktyczne wzory dokumentów, które można zastosować w działalności gospodarczej. Znajdziesz tam wzory umów na stworzenie fotografii oraz umowy na publikowanie zdjęć online, zilustrowane przykładem portalu internetowego. Publikacja jest skierowana do osób zawodowo związanych z używaniem obrazów i wizerunków, takich jak pracownicy wydawnictw, agencje reklamowe, dziennikarze, organizatorzy wydarzeń kulturalnych oraz fotografowie. Przydatna okaże się także dla prawników specjalizujących się w tej dziedzinie. Książka może również służyć jako materiał dydaktyczny dla studentów prawa i kierunków artystycznych.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
W swojej książce autor szczegółowo opisuje, jak bezpiecznie i zgodnie z prawem korzystać z fotografii i wizerunku, aby uniknąć potencjalnej odpowiedzialności cywilnej lub karnej. Z lektury dowiesz się, jak właściwie uzyskać zgodę na użycie zdjęcia czy wizerunku oraz kiedy nie są one chronione prawem autorskim. Publikacja odpowiada na pytania dotyczące możliwości wykorzystania fotografii osieroconych oraz sytuacji, w których zgoda na rozpowszechnienie wizerunku nie jest konieczna. Autor podejmuje również temat "kradzieży" wizerunku za pomocą sztucznej inteligencji. Integralną częścią książki są praktyczne wzory dokumentów, które można zastosować w działalności gospodarczej. Znajdziesz tam wzory umów na stworzenie fotografii oraz umowy na publikowanie zdjęć online, zilustrowane przykładem portalu internetowego. Publikacja jest skierowana do osób zawodowo związanych z używaniem obrazów i wizerunków, takich jak pracownicy wydawnictw, agencje reklamowe, dziennikarze, organizatorzy wydarzeń kulturalnych oraz fotografowie. Przydatna okaże się także dla prawników specjalizujących się w tej dziedzinie. Książka może również służyć jako materiał dydaktyczny dla studentów prawa i kierunków artystycznych.
