Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Zarządzanie w kryzysie wizerunkowym
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
"Zarządzanie w kryzysie wizerunkowym" to pierwsza na polskim rynku książka, która wprowadza nowatorskie, niepublikowane wcześniej modele zarządzania dotyczące ochrony i kształtowania wizerunku, szczególnie w kontekście sytuacji kryzysowych. W publikacji tej autor prezentuje własne modele, które zostały przetestowane empirycznie. Kompleksowo zilustrowano całość procesu zarządzania kryzysem - od etapu przygotowań na wypadek zagrożeń wizerunkowych, przez rozwiązywanie bieżących problemów, po działania potrzebne po ustabilizowaniu sytuacji. Książka zawiera również studia przypadków, omawiając sytuacje, z jakimi musiały się zmierzyć firmy takie jak Boeing, Ikea, Panasonic, AVON, Green Caffe Nero oraz Drutex. Uzupełnieniem materiału jest szczegółowa, wieloaspektowa analiza kryzysu dotyczącego Szlachetnej Paczki.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
"Zarządzanie w kryzysie wizerunkowym" to pierwsza na polskim rynku książka, która wprowadza nowatorskie, niepublikowane wcześniej modele zarządzania dotyczące ochrony i kształtowania wizerunku, szczególnie w kontekście sytuacji kryzysowych. W publikacji tej autor prezentuje własne modele, które zostały przetestowane empirycznie. Kompleksowo zilustrowano całość procesu zarządzania kryzysem - od etapu przygotowań na wypadek zagrożeń wizerunkowych, przez rozwiązywanie bieżących problemów, po działania potrzebne po ustabilizowaniu sytuacji. Książka zawiera również studia przypadków, omawiając sytuacje, z jakimi musiały się zmierzyć firmy takie jak Boeing, Ikea, Panasonic, AVON, Green Caffe Nero oraz Drutex. Uzupełnieniem materiału jest szczegółowa, wieloaspektowa analiza kryzysu dotyczącego Szlachetnej Paczki.
