Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Zarządzanie usługami. Strategia i przywództwo w biznesie
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
W dzisiejszych realiach biznesowych wdrażanie innowacyjnych pomysłów i koncepcji jest nie lada wyzwaniem, zwłaszcza gdy dotyczy to usług oraz produktów niematerialnych. W swojej książce, R. Normann wnikliwie analizuje kluczowe elementy zarządzania w organizacjach działających w sektorze usług oraz użytku publicznego. Podkreśla znaczenie efektywnego systemu zarządzania usługami, bada strategie rozwoju przedsiębiorstw, a także eksploruje naturę innowacji, kładąc szczególny nacisk na rolę przywództwa w tych procesach.
Normann wyraźnie wskazuje na istotną potrzebę skupienia się na budowaniu relacji z klientami i tworzeniu lojalnych grup odbiorców, zamiast skupiania się wyłącznie na promocji produktów. Analizuje również wpływ technologii informacyjnych na sektor usług oraz ich rolę w społeczeństwie, akcentując specyficzne cechy charakteryzujące usługi oraz warunki niezbędne do osiągnięcia sukcesu w zarządzaniu organizacją usługową.
Ta książka, przetłumaczona na osiem języków, stanowi wszechstronny poradnik dla menedżerów i naukowców związanych z sektorem usług, skłaniając ich do refleksji i podejmowania konkretnych działań. Wydana przez GWP w 2012 roku, z numerem ISBN: 9788374893558, ma wymiary 165x235 mm i liczy 250 stron w miękkiej oprawie.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
W dzisiejszych realiach biznesowych wdrażanie innowacyjnych pomysłów i koncepcji jest nie lada wyzwaniem, zwłaszcza gdy dotyczy to usług oraz produktów niematerialnych. W swojej książce, R. Normann wnikliwie analizuje kluczowe elementy zarządzania w organizacjach działających w sektorze usług oraz użytku publicznego. Podkreśla znaczenie efektywnego systemu zarządzania usługami, bada strategie rozwoju przedsiębiorstw, a także eksploruje naturę innowacji, kładąc szczególny nacisk na rolę przywództwa w tych procesach.
Normann wyraźnie wskazuje na istotną potrzebę skupienia się na budowaniu relacji z klientami i tworzeniu lojalnych grup odbiorców, zamiast skupiania się wyłącznie na promocji produktów. Analizuje również wpływ technologii informacyjnych na sektor usług oraz ich rolę w społeczeństwie, akcentując specyficzne cechy charakteryzujące usługi oraz warunki niezbędne do osiągnięcia sukcesu w zarządzaniu organizacją usługową.
Ta książka, przetłumaczona na osiem języków, stanowi wszechstronny poradnik dla menedżerów i naukowców związanych z sektorem usług, skłaniając ich do refleksji i podejmowania konkretnych działań. Wydana przez GWP w 2012 roku, z numerem ISBN: 9788374893558, ma wymiary 165x235 mm i liczy 250 stron w miękkiej oprawie.
