Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Zarządzanie marketingiem
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
**Zarządzanie marketingiem jako klucz do skuteczności**
Książka adresowana jest zarówno do profesjonalistów chcących lepiej zrozumieć zawiłości zarządzania marketingiem, jak i studentów wyższych uczelni, którym służy jako podręcznik do nauki tego przedmiotu. Zgodnie z podstawowym programem kierunku "zarządzanie", łączy w sobie teoretyczne podstawy z praktycznymi przykładami z życia gospodarczego. Czytelnicy mogą zapoznać się z zagadnieniami takimi jak: istota i funkcje zarządzania marketingowego, jego organizacja, wyznaczanie celów oraz planowanie i kontrola strategii marketingowej. Dodatkowo, omawiane są aspekty motywacji w marketingu, rozwiązywanie specyficznych konfliktów oraz wyzwania, przed jakimi stoją współcześni menedżerowie.
Aktualna edycja tej cenionej publikacji na rynku została zaktualizowana w odpowiedzi na opinie czytelników. Wprowadzone zmiany obejmują wprowadzenie sygnalizacji kluczowych problemów na początku każdego rozdziału, wyróżnienia słów kluczowych i pytania kontrolne po każdym rozdziale. Ponadto, rozbudowany indeks rzeczowy ułatwia odnajdowanie potrzebnych informacji i pomaga w efektywnym przyswajaniu wiedzy.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
**Zarządzanie marketingiem jako klucz do skuteczności**
Książka adresowana jest zarówno do profesjonalistów chcących lepiej zrozumieć zawiłości zarządzania marketingiem, jak i studentów wyższych uczelni, którym służy jako podręcznik do nauki tego przedmiotu. Zgodnie z podstawowym programem kierunku "zarządzanie", łączy w sobie teoretyczne podstawy z praktycznymi przykładami z życia gospodarczego. Czytelnicy mogą zapoznać się z zagadnieniami takimi jak: istota i funkcje zarządzania marketingowego, jego organizacja, wyznaczanie celów oraz planowanie i kontrola strategii marketingowej. Dodatkowo, omawiane są aspekty motywacji w marketingu, rozwiązywanie specyficznych konfliktów oraz wyzwania, przed jakimi stoją współcześni menedżerowie.
Aktualna edycja tej cenionej publikacji na rynku została zaktualizowana w odpowiedzi na opinie czytelników. Wprowadzone zmiany obejmują wprowadzenie sygnalizacji kluczowych problemów na początku każdego rozdziału, wyróżnienia słów kluczowych i pytania kontrolne po każdym rozdziale. Ponadto, rozbudowany indeks rzeczowy ułatwia odnajdowanie potrzebnych informacji i pomaga w efektywnym przyswajaniu wiedzy.
