Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Zarządzanie kadrami w bibliotece
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
W tej książce omówiono kluczowe aspekty zarządzania zasobami ludzkimi w kontekście bibliotek, łącząc zarówno teorię, jak i praktykę. Autorka wskazuje na istotną rolę, jaką pełnią osoby zatrudnione w bibliotece w jej ogólnym systemie zarządzania, co czyni z tego tematu priorytetowe zagadnienie. Przedstawione są metody minimalizowania negatywnych skutków niewłaściwego doboru kandydatów do pracy oraz budowania efektywnej polityki personalnej, która wzmacnia kulturę organizacyjną instytucji bibliotecznej. Istotną część opracowania stanowi analiza wykorzystania badań opinii pracowników jako narzędzia wspierającego zarządzanie relacjami międzyludzkimi w bibliotece. W końcowej części książki można znaleźć opis heurystycznych technik rozwiązywania problemów, podejścia do zarządzania jakością oraz praktycznego zastosowania inteligencji emocjonalnej. Dodatkowo, autorzy przedstawiają praktyczne aspekty oceny pracowników bibliotek. Tekst wzbogaca obszerna bibliografia, dostarczając czytelnikom dalszych źródeł wiedzy.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
W tej książce omówiono kluczowe aspekty zarządzania zasobami ludzkimi w kontekście bibliotek, łącząc zarówno teorię, jak i praktykę. Autorka wskazuje na istotną rolę, jaką pełnią osoby zatrudnione w bibliotece w jej ogólnym systemie zarządzania, co czyni z tego tematu priorytetowe zagadnienie. Przedstawione są metody minimalizowania negatywnych skutków niewłaściwego doboru kandydatów do pracy oraz budowania efektywnej polityki personalnej, która wzmacnia kulturę organizacyjną instytucji bibliotecznej. Istotną część opracowania stanowi analiza wykorzystania badań opinii pracowników jako narzędzia wspierającego zarządzanie relacjami międzyludzkimi w bibliotece. W końcowej części książki można znaleźć opis heurystycznych technik rozwiązywania problemów, podejścia do zarządzania jakością oraz praktycznego zastosowania inteligencji emocjonalnej. Dodatkowo, autorzy przedstawiają praktyczne aspekty oceny pracowników bibliotek. Tekst wzbogaca obszerna bibliografia, dostarczając czytelnikom dalszych źródeł wiedzy.
