Książka - Zarządzanie interesariuszami projektu

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Zarządzanie interesariuszami projektu

Zarządzanie interesariuszami projektu

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

W ostatnich dekadach znaczenie projektów w organizacji i gospodarce znacząco wzrosło. Przejście od powtarzalnych procesów do bardziej złożonych i unikalnych działań spowodowało istotne zmiany w funkcjonowaniu firm oraz wypromowało zarządzanie projektami jako kluczową dziedzinę wiedzy. Coraz częstsze i intensywniejsze interakcje projektów z otoczeniem i różnorodnymi podmiotami są nieodłącznie związane z zachowaniami interesariuszy. Koncepcja interesariuszy staje się wyjątkowo popularna wśród specjalistów z dziedziny zarządzania, ponieważ w naturalny sposób łączy teoretyczne podejście z praktycznym zastosowaniem. Zarządzanie, traktowane w kontekście tej koncepcji, skupia się na łączeniu aspiracji, celów i działań różnych grup interesów, co jest zgodne z obserwacjami praktycznymi.

Monografia dotyczy złożonego zagadnienia zarządzania interesariuszami projektu. Ta pragmatyczna koncepcja zarządzania nie tylko pomaga w zrozumieniu problemów projektowych, ale również oferuje ich praktyczne rozwiązania. Kluczowym elementem jest tutaj proces zarządzania interesariuszami, który można podzielić co najmniej na trzy etapy: analizę, planowanie i wdrożenie, zintegrowane z głównymi procesami zarządzania projektem. Autor tej monografii proponuje ośmioetapowy model angażowania interesariuszy, który obejmuje: identyfikację interesariuszy, ich charakterystykę, ocenę znaczenia, analizę stanowisk, potencjalne koalicje, wybór strategii, działania angażujące oraz monitorowanie i przegląd interesariuszy.

Proponowane rozwiązania koncentrują się na aplikacyjnym charakterze, szczególnie podkreślając znaczenie etapów wdrożeniowych. W ramach tych etapów określane są działania wynikające z przyjętej strategii, które następnie są wdrażane, a cały proces podlega stałemu monitorowaniu i przeglądowi. Tak rozbudowane podejście tworzy solidne ramy do systematycznego doskonalenia zarządzania interesariuszami w projektach.

Wybierz stan zużycia:

WIĘCEJ O SKALI

W ostatnich dekadach znaczenie projektów w organizacji i gospodarce znacząco wzrosło. Przejście od powtarzalnych procesów do bardziej złożonych i unikalnych działań spowodowało istotne zmiany w funkcjonowaniu firm oraz wypromowało zarządzanie projektami jako kluczową dziedzinę wiedzy. Coraz częstsze i intensywniejsze interakcje projektów z otoczeniem i różnorodnymi podmiotami są nieodłącznie związane z zachowaniami interesariuszy. Koncepcja interesariuszy staje się wyjątkowo popularna wśród specjalistów z dziedziny zarządzania, ponieważ w naturalny sposób łączy teoretyczne podejście z praktycznym zastosowaniem. Zarządzanie, traktowane w kontekście tej koncepcji, skupia się na łączeniu aspiracji, celów i działań różnych grup interesów, co jest zgodne z obserwacjami praktycznymi.

Monografia dotyczy złożonego zagadnienia zarządzania interesariuszami projektu. Ta pragmatyczna koncepcja zarządzania nie tylko pomaga w zrozumieniu problemów projektowych, ale również oferuje ich praktyczne rozwiązania. Kluczowym elementem jest tutaj proces zarządzania interesariuszami, który można podzielić co najmniej na trzy etapy: analizę, planowanie i wdrożenie, zintegrowane z głównymi procesami zarządzania projektem. Autor tej monografii proponuje ośmioetapowy model angażowania interesariuszy, który obejmuje: identyfikację interesariuszy, ich charakterystykę, ocenę znaczenia, analizę stanowisk, potencjalne koalicje, wybór strategii, działania angażujące oraz monitorowanie i przegląd interesariuszy.

Proponowane rozwiązania koncentrują się na aplikacyjnym charakterze, szczególnie podkreślając znaczenie etapów wdrożeniowych. W ramach tych etapów określane są działania wynikające z przyjętej strategii, które następnie są wdrażane, a cały proces podlega stałemu monitorowaniu i przeglądowi. Tak rozbudowane podejście tworzy solidne ramy do systematycznego doskonalenia zarządzania interesariuszami w projektach.

Szczegóły

Opinie

Książki autora

Podobne

Dla Ciebie

Książki z kategorii

Dostawa i płatność

Szczegóły

Cena: 31.96 zł
Okładka: Miękka
Ilość stron: 342
Rok wydania: 2019
Rozmiar: 165 × 235 mm
ID: 9788320823516
Autorzy:

Inne książki: Bartosz Grucza

Podobne produkty

Może Ci się spodobać

Inne książki z tej samej kategorii

Opinie użytkowników
0.0
0 ocen i 0 recenzji
Reviews Reward Icon

Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!

W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.

Dowiedz się więcej

Wartość nagród w tym miesiącu

880 zł

Napisz opinię i wygraj nagrodę!
Twoja ocena to:
wybierz ocenę 0
Treść musi mieć więcej niż 50 i mniej niż 20000 znaków

Dodaj swoją opinię

Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.

Czy chcesz zostawić tylko ocenę?

Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.

Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.

Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.

Sposoby dostawy

Płatne z góry

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

ORLEN Paczka

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty DHL BOX 24/7 i punkty POP

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

DPD Pickup Automaty i Punkty Odbioru

9.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty Orlen Paczka, sklepy Żabka i inne

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

GLS U Ciebie - Kurier

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DPD

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier InPost

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Pocztex Kurier

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DHL

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier GLS - kraje UE

69.00 zł

Punkt odbioru (Dębica)

2.99 zł

Darmowa od 190 zł

Płatne przy odbiorze

Kurier GLS pobranie

23.99 zł

Sposoby płatności

Płatność z góry

Przedpłata

platnosc

Zwykły przelew info