Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Zarządzanie działem sprzedaży firmy
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Kompleksowy przewodnik omawiający skuteczne techniki zarządzania sprzedażą na dynamicznie zmieniającym się i wymagającym rynku. Książka stanowi idealne wsparcie dla praktyków, uwzględniając nową rzeczywistość związaną z wstąpieniem Polski do Unii Europejskiej oraz procesami globalizacji. W publikacji podjęto takie kwestie, jak: znaczenie i rola zespołu sprzedażowego; tworzenie strategii sprzedażowych; organizacja procesu sprzedażowego; zarządzanie codziennymi czynnościami sprzedawców; monitorowanie, analizowanie i ocena ich wyników. Dodatkowe atuty książki to: czytelna struktura wykładu i przystępny styl, liczne przykłady inspirowane doświadczeniami polskich przedsiębiorstw, a także rozmaite rysunki i tabele ilustrujące omawiane tematy, słowniczek kluczowych terminów, indeks rzeczowy oraz obszerna bibliografia. Podręcznik stworzony jest z myślą o polskich studentach kierunków takich jak zarządzanie, marketing, ekonomia oraz nauki menedżerskie.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Kompleksowy przewodnik omawiający skuteczne techniki zarządzania sprzedażą na dynamicznie zmieniającym się i wymagającym rynku. Książka stanowi idealne wsparcie dla praktyków, uwzględniając nową rzeczywistość związaną z wstąpieniem Polski do Unii Europejskiej oraz procesami globalizacji. W publikacji podjęto takie kwestie, jak: znaczenie i rola zespołu sprzedażowego; tworzenie strategii sprzedażowych; organizacja procesu sprzedażowego; zarządzanie codziennymi czynnościami sprzedawców; monitorowanie, analizowanie i ocena ich wyników. Dodatkowe atuty książki to: czytelna struktura wykładu i przystępny styl, liczne przykłady inspirowane doświadczeniami polskich przedsiębiorstw, a także rozmaite rysunki i tabele ilustrujące omawiane tematy, słowniczek kluczowych terminów, indeks rzeczowy oraz obszerna bibliografia. Podręcznik stworzony jest z myślą o polskich studentach kierunków takich jak zarządzanie, marketing, ekonomia oraz nauki menedżerskie.
