Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Zamiast edukacji warunki do uczenia się przez działanie
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
John Holt, prominentny przedstawiciel amerykańskiej humanistyki, jest autorem książki "Zamiast edukacji", będącej krytyką tradycyjnego systemu edukacji i jednocześnie manifestem ruchu edukacji domowej. Opublikowana po raz pierwszy w latach siedemdziesiątych XX wieku, książka zyskała miano rewolucyjnego przewodnika po naturalnym procesie uczenia się, który jest zarówno intuicyjny, jak i pełen radości. Holt, sceptyk wobec reform edukacyjnych, nie dążył do ich inspiracji czy wdrażania nowych rozwiązań w szkołach publicznych. Zamiast tego, jego celem było całkowite przekształcenie, a nawet odrzucenie zastanego systemu edukacji.
Książka ta pozwala czytelnikom lepiej zrozumieć różnice między edukacją domową a bardziej autorytarnymi formami nauczania, takimi jak te reprezentowane przez szkołę Summerhill. Holt, jednocześnie będąc nauczycielem, przestrzega swoich kolegów przed daremnym wysiłkiem reformowania systemu, który według niego jest niezmienny. Proponuje skoncentrowanie się na tworzeniu niezależnych, wolnych szkół, gdzie zarówno nauczyciele, jak i uczniowie mogą czerpać prawdziwą przyjemność z nauki.
Choć niektóre z idei Holta przeniknęły do współczesnej edukacji, stając się innowacyjnymi praktykami, jak na przykład zawieranie umów z uczniami czy udzielanie informacji zwrotnej, jego główne przesłanie pozostaje inspiracją do przemyślenia roli edukacji w naszym życiu. Książka przekonuje, że uczenie się może być porównywalne do intensywnego przeżycia kulturalnego, jakim jest koncert ulubionego artysty. Czytelnicy, którzy sięgną po tę publikację z autentycznej ciekawości, mogą odkryć nie tylko nowe perspektywy na edukację, ale również cenne refleksje o sobie samych, zachęcające do jej ponownego przeczytania i zastosowania zdobytej wiedzy w różnych aspektach swojego życia.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
John Holt, prominentny przedstawiciel amerykańskiej humanistyki, jest autorem książki "Zamiast edukacji", będącej krytyką tradycyjnego systemu edukacji i jednocześnie manifestem ruchu edukacji domowej. Opublikowana po raz pierwszy w latach siedemdziesiątych XX wieku, książka zyskała miano rewolucyjnego przewodnika po naturalnym procesie uczenia się, który jest zarówno intuicyjny, jak i pełen radości. Holt, sceptyk wobec reform edukacyjnych, nie dążył do ich inspiracji czy wdrażania nowych rozwiązań w szkołach publicznych. Zamiast tego, jego celem było całkowite przekształcenie, a nawet odrzucenie zastanego systemu edukacji.
Książka ta pozwala czytelnikom lepiej zrozumieć różnice między edukacją domową a bardziej autorytarnymi formami nauczania, takimi jak te reprezentowane przez szkołę Summerhill. Holt, jednocześnie będąc nauczycielem, przestrzega swoich kolegów przed daremnym wysiłkiem reformowania systemu, który według niego jest niezmienny. Proponuje skoncentrowanie się na tworzeniu niezależnych, wolnych szkół, gdzie zarówno nauczyciele, jak i uczniowie mogą czerpać prawdziwą przyjemność z nauki.
Choć niektóre z idei Holta przeniknęły do współczesnej edukacji, stając się innowacyjnymi praktykami, jak na przykład zawieranie umów z uczniami czy udzielanie informacji zwrotnej, jego główne przesłanie pozostaje inspiracją do przemyślenia roli edukacji w naszym życiu. Książka przekonuje, że uczenie się może być porównywalne do intensywnego przeżycia kulturalnego, jakim jest koncert ulubionego artysty. Czytelnicy, którzy sięgną po tę publikację z autentycznej ciekawości, mogą odkryć nie tylko nowe perspektywy na edukację, ale również cenne refleksje o sobie samych, zachęcające do jej ponownego przeczytania i zastosowania zdobytej wiedzy w różnych aspektach swojego życia.
