Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Zachowania polskich konsumentów w warunkach kryzysu gospodarczego. Outlet
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
W obliczu globalnego kryzysu gospodarczego, który w ostatnich latach dotknął zarówno Europę, jak i poszczególne kraje, pojawiły się wyzwania oraz negatywne zmiany wpływające na gospodarki, w tym także na Polskę. Te zjawiska tworzą nowe realia dla funkcjonowania różnorodnych podmiotów rynkowych, w tym konsumentów. Na decyzje rynkowe obecnie duży wpływ mają niepewność i ryzyko związane z niestabilnością gospodarczą.
Idea książki koncentruje się na identyfikacji nowych procesów i zjawisk w sferze konsumpcji oraz adaptacyjnych działaniach konsumentów w trudnych warunkach ekonomicznych. Badanie zachowań konsumenckich w kontekście rosnącej niepewności to niezwykle interesujący obszar do eksploracji. Książka oparta została na szerokiej bazie danych, w tym obszernej literaturze, statystykach oraz informacjach uzyskanych z Internetu. Kluczowe znaczenie w pracy mają także wyniki badań pierwotnych, które rzucają nowe światło na zachowania konsumentów w kryzysowych momentach oraz na strategie adaptacji w sferze konsumpcji.
Autorzy starali się przybliżyć problematykę konsumpcji i konsumenckich zachowań w warunkach kryzysu gospodarczego, dobierając tematy w taki sposób, aby monografia stała się użytecznym źródłem wiedzy dla badaczy zgłębiających ten temat. Książka ma także na celu dostarczenie wartościowych informacji praktykom, którzy mogą wykorzystać te dane do prognozowania przyszłych rynkowych zachowań konsumentów. Ponadto, dzieło to będzie cennym źródłem dla studentów specjalizujących się w marketingu oraz słuchaczy studiów podyplomowych, którzy interesują się rynkowymi aspektami konsumpcji.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
W obliczu globalnego kryzysu gospodarczego, który w ostatnich latach dotknął zarówno Europę, jak i poszczególne kraje, pojawiły się wyzwania oraz negatywne zmiany wpływające na gospodarki, w tym także na Polskę. Te zjawiska tworzą nowe realia dla funkcjonowania różnorodnych podmiotów rynkowych, w tym konsumentów. Na decyzje rynkowe obecnie duży wpływ mają niepewność i ryzyko związane z niestabilnością gospodarczą.
Idea książki koncentruje się na identyfikacji nowych procesów i zjawisk w sferze konsumpcji oraz adaptacyjnych działaniach konsumentów w trudnych warunkach ekonomicznych. Badanie zachowań konsumenckich w kontekście rosnącej niepewności to niezwykle interesujący obszar do eksploracji. Książka oparta została na szerokiej bazie danych, w tym obszernej literaturze, statystykach oraz informacjach uzyskanych z Internetu. Kluczowe znaczenie w pracy mają także wyniki badań pierwotnych, które rzucają nowe światło na zachowania konsumentów w kryzysowych momentach oraz na strategie adaptacji w sferze konsumpcji.
Autorzy starali się przybliżyć problematykę konsumpcji i konsumenckich zachowań w warunkach kryzysu gospodarczego, dobierając tematy w taki sposób, aby monografia stała się użytecznym źródłem wiedzy dla badaczy zgłębiających ten temat. Książka ma także na celu dostarczenie wartościowych informacji praktykom, którzy mogą wykorzystać te dane do prognozowania przyszłych rynkowych zachowań konsumentów. Ponadto, dzieło to będzie cennym źródłem dla studentów specjalizujących się w marketingu oraz słuchaczy studiów podyplomowych, którzy interesują się rynkowymi aspektami konsumpcji.
