Książka - Zachowania polskich konsumentów w warunkach kryzysu gospodarczego. Outlet

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Zachowania polskich konsumentów w warunkach kryzysu gospodarczego. Outlet

Zachowania polskich konsumentów w warunkach kryzysu gospodarczego. Outlet

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

W obliczu globalnego kryzysu gospodarczego, który w ostatnich latach dotknął zarówno Europę, jak i poszczególne kraje, pojawiły się wyzwania oraz negatywne zmiany wpływające na gospodarki, w tym także na Polskę. Te zjawiska tworzą nowe realia dla funkcjonowania różnorodnych podmiotów rynkowych, w tym konsumentów. Na decyzje rynkowe obecnie duży wpływ mają niepewność i ryzyko związane z niestabilnością gospodarczą.

Idea książki koncentruje się na identyfikacji nowych procesów i zjawisk w sferze konsumpcji oraz adaptacyjnych działaniach konsumentów w trudnych warunkach ekonomicznych. Badanie zachowań konsumenckich w kontekście rosnącej niepewności to niezwykle interesujący obszar do eksploracji. Książka oparta została na szerokiej bazie danych, w tym obszernej literaturze, statystykach oraz informacjach uzyskanych z Internetu. Kluczowe znaczenie w pracy mają także wyniki badań pierwotnych, które rzucają nowe światło na zachowania konsumentów w kryzysowych momentach oraz na strategie adaptacji w sferze konsumpcji.

Autorzy starali się przybliżyć problematykę konsumpcji i konsumenckich zachowań w warunkach kryzysu gospodarczego, dobierając tematy w taki sposób, aby monografia stała się użytecznym źródłem wiedzy dla badaczy zgłębiających ten temat. Książka ma także na celu dostarczenie wartościowych informacji praktykom, którzy mogą wykorzystać te dane do prognozowania przyszłych rynkowych zachowań konsumentów. Ponadto, dzieło to będzie cennym źródłem dla studentów specjalizujących się w marketingu oraz słuchaczy studiów podyplomowych, którzy interesują się rynkowymi aspektami konsumpcji.

Wybierz stan zużycia:

WIĘCEJ O SKALI

W obliczu globalnego kryzysu gospodarczego, który w ostatnich latach dotknął zarówno Europę, jak i poszczególne kraje, pojawiły się wyzwania oraz negatywne zmiany wpływające na gospodarki, w tym także na Polskę. Te zjawiska tworzą nowe realia dla funkcjonowania różnorodnych podmiotów rynkowych, w tym konsumentów. Na decyzje rynkowe obecnie duży wpływ mają niepewność i ryzyko związane z niestabilnością gospodarczą.

Idea książki koncentruje się na identyfikacji nowych procesów i zjawisk w sferze konsumpcji oraz adaptacyjnych działaniach konsumentów w trudnych warunkach ekonomicznych. Badanie zachowań konsumenckich w kontekście rosnącej niepewności to niezwykle interesujący obszar do eksploracji. Książka oparta została na szerokiej bazie danych, w tym obszernej literaturze, statystykach oraz informacjach uzyskanych z Internetu. Kluczowe znaczenie w pracy mają także wyniki badań pierwotnych, które rzucają nowe światło na zachowania konsumentów w kryzysowych momentach oraz na strategie adaptacji w sferze konsumpcji.

Autorzy starali się przybliżyć problematykę konsumpcji i konsumenckich zachowań w warunkach kryzysu gospodarczego, dobierając tematy w taki sposób, aby monografia stała się użytecznym źródłem wiedzy dla badaczy zgłębiających ten temat. Książka ma także na celu dostarczenie wartościowych informacji praktykom, którzy mogą wykorzystać te dane do prognozowania przyszłych rynkowych zachowań konsumentów. Ponadto, dzieło to będzie cennym źródłem dla studentów specjalizujących się w marketingu oraz słuchaczy studiów podyplomowych, którzy interesują się rynkowymi aspektami konsumpcji.

Szczegóły

Opinie

Książki autora

Podobne

Dla Ciebie

Książki z kategorii

Dostawa i płatność

Szczegóły

Cena: 21.03 zł
Okładka: Miękka
Ilość stron: 352
Rok wydania: 2011
Rozmiar: 165 × 240 mm
ID: 9788374881586

Inne książki tych autorów

Podobne produkty

Może Ci się spodobać

Inne książki z tej samej kategorii

Opinie użytkowników
0.0
0 ocen i 0 recenzji
Reviews Reward Icon

Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!

W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.

Dowiedz się więcej

Wartość nagród w tym miesiącu

880 zł

Napisz opinię i wygraj nagrodę!
Twoja ocena to:
wybierz ocenę 0
Treść musi mieć więcej niż 50 i mniej niż 20000 znaków

Dodaj swoją opinię

Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.

Czy chcesz zostawić tylko ocenę?

Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.

Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.

Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.

Sposoby dostawy

Płatne z góry

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

ORLEN Paczka

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty DHL BOX 24/7 i punkty POP

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

DPD Pickup Automaty i Punkty Odbioru

9.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty Orlen Paczka, sklepy Żabka i inne

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

GLS U Ciebie - Kurier

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DPD

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier InPost

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Pocztex Kurier

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DHL

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier GLS - kraje UE

69.00 zł

Punkt odbioru (Dębica)

2.99 zł

Darmowa od 190 zł

Płatne przy odbiorze

Kurier GLS pobranie

23.99 zł

Sposoby płatności

Płatność z góry

Przedpłata

platnosc

Zwykły przelew info