Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Wywiad telefoniczny ze wspomaganiem komputerowym (CATI). Działania ankieterskie w call centers
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka koncentruje się na jednej z najbardziej efektywnych metod używanych w badaniach sondażowych, jaką jest komputerowo wspomagany wywiad telefoniczny, znany jako CATI. Autor szczegółowo przedstawia możliwości oraz ograniczenia, które wiążą się z tą techniką, oraz omawia jej główne obszary zastosowań w kontekście metodologicznym. Dodatkowo, książka zawiera wyniki badań autora, przeprowadzonych w kilkunastu przedsiębiorstwach działających na terenie Polski, Norwegii i Islandii, które regularnie korzystają z techniki CATI. Opracowanie to nie tylko dostarcza wiedzy na temat samej metody, ale także rzuca światło na praktyczne aspekty jej wdrażania.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka koncentruje się na jednej z najbardziej efektywnych metod używanych w badaniach sondażowych, jaką jest komputerowo wspomagany wywiad telefoniczny, znany jako CATI. Autor szczegółowo przedstawia możliwości oraz ograniczenia, które wiążą się z tą techniką, oraz omawia jej główne obszary zastosowań w kontekście metodologicznym. Dodatkowo, książka zawiera wyniki badań autora, przeprowadzonych w kilkunastu przedsiębiorstwach działających na terenie Polski, Norwegii i Islandii, które regularnie korzystają z techniki CATI. Opracowanie to nie tylko dostarcza wiedzy na temat samej metody, ale także rzuca światło na praktyczne aspekty jej wdrażania.
