Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Współczesna powieść niemieckojęzyczna
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Wprowadzenie do powieści niemieckojęzycznej opublikowanej po roku 2000 ma na celu zadanie pytań o brak znaczących rewolucji literackich w erze obfitości innowacji i nowoczesności. Zamiast wyraźnych cech charakterystycznych, które definiują literackie zjawiska, nowe pokolenia pisarzy zdają się oscylować wokół rozproszonych motywów, co utrudnia rozmowy o epokach, tradycjach i nowatorstwie. Intensywna działalność literacka współczesności wiąże się z rozbieżnymi oczekiwaniami i dezorientacją pośród czytelników. Równocześnie literatura ta kwitnie w dyskursywnym pluralizmie, wymagając podejścia relatywistycznego. Kluczowe stają się nie tylko jasne periodyzacje, znaczący autorzy i autorki, poetyka oraz ustabilizowane gatunki literackie, ale także hierarchia pola literackiego, dynamika gatunków, oraz sposoby klasyfikacji literatury. Dodatkowo ważne są oczekiwania czytelnicze, strategie wydawnicze, krytyczne punkty widzenia oraz tematy poruszane przez współczesnych powieściopisarzy.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Wprowadzenie do powieści niemieckojęzycznej opublikowanej po roku 2000 ma na celu zadanie pytań o brak znaczących rewolucji literackich w erze obfitości innowacji i nowoczesności. Zamiast wyraźnych cech charakterystycznych, które definiują literackie zjawiska, nowe pokolenia pisarzy zdają się oscylować wokół rozproszonych motywów, co utrudnia rozmowy o epokach, tradycjach i nowatorstwie. Intensywna działalność literacka współczesności wiąże się z rozbieżnymi oczekiwaniami i dezorientacją pośród czytelników. Równocześnie literatura ta kwitnie w dyskursywnym pluralizmie, wymagając podejścia relatywistycznego. Kluczowe stają się nie tylko jasne periodyzacje, znaczący autorzy i autorki, poetyka oraz ustabilizowane gatunki literackie, ale także hierarchia pola literackiego, dynamika gatunków, oraz sposoby klasyfikacji literatury. Dodatkowo ważne są oczekiwania czytelnicze, strategie wydawnicze, krytyczne punkty widzenia oraz tematy poruszane przez współczesnych powieściopisarzy.
