Książka - WOLNOŚĆ WYRAŻANIA POGLĄDÓW W KONTROWERSYJNEJ REKLAMIE ZEWNĘTRZNEJ A PRAWA CZŁOWIEKA

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

WOLNOŚĆ WYRAŻANIA POGLĄDÓW W KONTROWERSYJNEJ REKLAMIE ZEWNĘTRZNEJ A PRAWA CZŁOWIEKA

WOLNOŚĆ WYRAŻANIA POGLĄDÓW W KONTROWERSYJNEJ REKLAMIE ZEWNĘTRZNEJ A PRAWA CZŁOWIEKA

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Książka ta jest kompleksowym przewodnikiem po świecie reklamy zewnętrznej, praw człowieka oraz kontrowersyjnych kampanii, które balansują na granicy tych tematów. W sześciu rozdziałach autorka krok po kroku przedstawiła, jak sfera promocji łączy się z aspektami wolności i praw jednostki, nierzadko wzbudzając emocje u odbiorców.

Pierwszy rozdział wprowadza czytelnika w podstawowe pojęcia dotyczące promocji, tworząc solidne fundamenty do zrozumienia dalszych treści. Następnie, drugi rozdział skupia się na szczegółowym omówieniu reklamy zewnętrznej, wyjaśniając zasady działania tej formy promocji, a także jej rosnące znaczenie w marketingu. Kolejny rozdział przebiega przez historię oraz klasyfikację praw człowieka, omawiając ich ewolucję i formy ochrony, ze szczególnym uwzględnieniem kontekstu polskiego prawodawstwa.

Rozdział czwarty koncentruje się na temacie wolności wyrażania poglądów, analizując jego podstawy w świetle Europejskiej Konwencji o Ochronie Praw Człowieka i Podstawowych Wolności. W piątym rozdziale autorka przygląda się wybranym kampaniom reklamowym, których motywem są kontrowersyjne obrazy. Zastanawia się, jak takie kampanie, choć nie zawsze społecznie akceptowalne, wpływają na promocję praw i wolności człowieka.

Ostatni rozdział przynosi wyniki badań dotyczących odbioru społecznego reklamy zewnętrznej oraz postrzegania przez społeczeństwo praw i wolności człowieka. Książka kończy się podsumowaniem zmian, jakie zaszły w projektowaniu reklam oraz ich wpływu na poruszanie ważnych społecznie tematów.

Wybierz stan zużycia:

WIĘCEJ O SKALI

Książka ta jest kompleksowym przewodnikiem po świecie reklamy zewnętrznej, praw człowieka oraz kontrowersyjnych kampanii, które balansują na granicy tych tematów. W sześciu rozdziałach autorka krok po kroku przedstawiła, jak sfera promocji łączy się z aspektami wolności i praw jednostki, nierzadko wzbudzając emocje u odbiorców.

Pierwszy rozdział wprowadza czytelnika w podstawowe pojęcia dotyczące promocji, tworząc solidne fundamenty do zrozumienia dalszych treści. Następnie, drugi rozdział skupia się na szczegółowym omówieniu reklamy zewnętrznej, wyjaśniając zasady działania tej formy promocji, a także jej rosnące znaczenie w marketingu. Kolejny rozdział przebiega przez historię oraz klasyfikację praw człowieka, omawiając ich ewolucję i formy ochrony, ze szczególnym uwzględnieniem kontekstu polskiego prawodawstwa.

Rozdział czwarty koncentruje się na temacie wolności wyrażania poglądów, analizując jego podstawy w świetle Europejskiej Konwencji o Ochronie Praw Człowieka i Podstawowych Wolności. W piątym rozdziale autorka przygląda się wybranym kampaniom reklamowym, których motywem są kontrowersyjne obrazy. Zastanawia się, jak takie kampanie, choć nie zawsze społecznie akceptowalne, wpływają na promocję praw i wolności człowieka.

Ostatni rozdział przynosi wyniki badań dotyczących odbioru społecznego reklamy zewnętrznej oraz postrzegania przez społeczeństwo praw i wolności człowieka. Książka kończy się podsumowaniem zmian, jakie zaszły w projektowaniu reklam oraz ich wpływu na poruszanie ważnych społecznie tematów.

Szczegóły

Opinie

Książki autora

Podobne

Dla Ciebie

Książki z kategorii

Dostawa i płatność

Szczegóły

Cena: 26.69 zł
Okładka: Miękka
Ilość stron: 162
Rok wydania: 2012
ID: 9788362625277
Autorzy:
Wydawnictwo:

Inne książki: ANNA WYŻYKOWSKA

Podobne produkty

Może Ci się spodobać

Inne książki z tej samej kategorii

Opinie użytkowników
0.0
0 ocen i 0 recenzji
Reviews Reward Icon

Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!

W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.

Dowiedz się więcej

Wartość nagród w tym miesiącu

880 zł

Napisz opinię i wygraj nagrodę!
Twoja ocena to:
wybierz ocenę 0
Treść musi mieć więcej niż 50 i mniej niż 20000 znaków

Dodaj swoją opinię

Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.

Czy chcesz zostawić tylko ocenę?

Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.

Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.

Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.

Sposoby dostawy

Płatne z góry

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

ORLEN Paczka

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty DHL BOX 24/7 i punkty POP

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

DPD Pickup Automaty i Punkty Odbioru

9.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty Orlen Paczka, sklepy Żabka i inne

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

GLS U Ciebie - Kurier

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DPD

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier InPost

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Pocztex Kurier

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DHL

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier GLS - kraje UE

69.00 zł

Punkt odbioru (Dębica)

2.99 zł

Darmowa od 190 zł

Płatne przy odbiorze

Kurier GLS pobranie

23.99 zł

Sposoby płatności

Płatność z góry

Przedpłata

platnosc

Zwykły przelew info