Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Wokół Kena Robinsona. Kreatywnego myślenia o edukacji
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka ta stanowi wnikliwe spojrzenie na kluczowe elementy związane z koncepcją edukacji rozwijaną przez Kena Robinsona, która może być określana jako kreatywne podejście do nauczania. Podstawą do analizy są dwa fundamentalne dzieła Robinsona: "The Element. How Finding Your Passion Changes Everything" oraz "Out of Our Minds. Learning to Be Creative". Choć dorobek Robinsona jest szeroki i obejmuje różnorodne wątki dotyczące nie tylko edukacji, ale i kultury, to właśnie te publikacje dostarczają cennych materiałów do refleksji nad jego teoretycznym podejściem. Zasługują także na uwagę jego opracowania dotyczące zastosowania teatru w edukacji, które same w sobie stanowią temat na osobne studium.
Celem tej książki jest zaprezentowanie istoty myśli Robinsona oraz podzielenie się refleksjami, które wyłaniają się z bliskiego kontaktu z jego twórczością. Autor nie ogranicza się jedynie do odtwórczego przedstawienia idei brytyjskiego pedagoga. Podejmuje głęboki dialog z jego koncepcjami, wzbogacając je własną perspektywą filozoficzno-pedagogiczną. Rezultatem jest dzieło ważne dla procesu kształcenia przyszłych nauczycieli i pedagogów na poziomie uniwersyteckim, które zręcznie integruje elementy tradycyjne, takie jak model humboldtowski, z nowoczesnymi trendami.
A. Murzyn zachęca nas do refleksji nad zagrożeniami, wykluczeniami i dysfunkcjami, które mogą dotknąć system edukacyjny, zwłaszcza w Polsce, jeżeli nie zostaną uwzględnione aspekty humanistyczne w polityce oświatowej. Książka ta, pomimo poruszania poważnych zagadnień i krytyki, jest lekka i przyjemna w odbiorze, a jednocześnie angażuje czytelnika do znalezienia koniecznych rozwiązań problemów omawianych przez autora. Gorąco polecana przez prof. zw. dr. hab. Bogusława Śliwerskiego, stanowi nie tylko interesującą lekturę, ale też ważny głos w dyskusji o przyszłości edukacji.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka ta stanowi wnikliwe spojrzenie na kluczowe elementy związane z koncepcją edukacji rozwijaną przez Kena Robinsona, która może być określana jako kreatywne podejście do nauczania. Podstawą do analizy są dwa fundamentalne dzieła Robinsona: "The Element. How Finding Your Passion Changes Everything" oraz "Out of Our Minds. Learning to Be Creative". Choć dorobek Robinsona jest szeroki i obejmuje różnorodne wątki dotyczące nie tylko edukacji, ale i kultury, to właśnie te publikacje dostarczają cennych materiałów do refleksji nad jego teoretycznym podejściem. Zasługują także na uwagę jego opracowania dotyczące zastosowania teatru w edukacji, które same w sobie stanowią temat na osobne studium.
Celem tej książki jest zaprezentowanie istoty myśli Robinsona oraz podzielenie się refleksjami, które wyłaniają się z bliskiego kontaktu z jego twórczością. Autor nie ogranicza się jedynie do odtwórczego przedstawienia idei brytyjskiego pedagoga. Podejmuje głęboki dialog z jego koncepcjami, wzbogacając je własną perspektywą filozoficzno-pedagogiczną. Rezultatem jest dzieło ważne dla procesu kształcenia przyszłych nauczycieli i pedagogów na poziomie uniwersyteckim, które zręcznie integruje elementy tradycyjne, takie jak model humboldtowski, z nowoczesnymi trendami.
A. Murzyn zachęca nas do refleksji nad zagrożeniami, wykluczeniami i dysfunkcjami, które mogą dotknąć system edukacyjny, zwłaszcza w Polsce, jeżeli nie zostaną uwzględnione aspekty humanistyczne w polityce oświatowej. Książka ta, pomimo poruszania poważnych zagadnień i krytyki, jest lekka i przyjemna w odbiorze, a jednocześnie angażuje czytelnika do znalezienia koniecznych rozwiązań problemów omawianych przez autora. Gorąco polecana przez prof. zw. dr. hab. Bogusława Śliwerskiego, stanowi nie tylko interesującą lekturę, ale też ważny głos w dyskusji o przyszłości edukacji.
