Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
W stronę integracji cienia
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Zainspirowana pojęciami cienia i konfrontacji z cieniem w kontekście indywiduacji Carla Gustava Junga, ta książka jest artystyczną eksploracją kobiecej tożsamości w naszej kulturze. Aleksandra Młynarczyk-Gemza próbuje przybliżyć to, co kobiece, ale często marginalizowane lub przemilczane w społeczeństwie. Książka ma na celu oddanie kobietom ich ciał bez konieczności kwestionowania ich naturalnych cech, co powinno ułatwić im głębsze poznanie siebie i wyrażanie emocji. Publikacja wspiera też proces odzyskiwania autonomii nad własnym wizerunkiem i uwalniania zablokowanej energii twórczej.
Dzieło, będące częścią pracy doktorskiej na Wydziale Sztuki Uniwersytetu Pedagogicznego im. KEN w Krakowie, może służyć jako niezależny album artystyczny. Młynarczyk-Gemza, poprzez nietypowe podejście do sesji fotograficznych, przedstawia złożony portret współczesnej kobiety. Odrzucając tradycyjne kanony mody, artystka czerpie inspirację z prac takich twórców jak Man Ray, Nobuyoshi Araki, Cindy Sherman, Diane Arbus i Claude Cahun. Jej fotografie, wzbogacone o głosy modelek, ujawniają często ignorowane aspekty kobiecej egzystencji, budząc empatię i uświadamiając, ile do tej pory pozostawało ukryte.
Aleksandra Młynarczyk-Gemza, urodzona w 1988 roku, to multimedialna artystka, fotografka i performerka pochodząca z ziemi żywieckiej, obecnie związaną z Krakowem. Absolwentka Wydziału Malarstwa ASP im. Jana Matejki oraz doktorantka Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie, zdobyła doświadczenie w galeriach sztuki współczesnej, w tym w Galerii Narodowej w Pradze. Jest częścią środowiska Fundacji Razem Pamoja i Kraków Art House. Jej intermedialne projekty często mają charakter arteterapeutyczny, a od trzech lat koncentruje się na cyklu fotograficznym portretującym kobiety w sposób alternatywny. Jest laureatką Nagrody Obraz Roku na II Krakowskim Salonie Sztuki 2019 oraz stypendystką Funduszu Popierania Twórczości ZAIKS.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Zainspirowana pojęciami cienia i konfrontacji z cieniem w kontekście indywiduacji Carla Gustava Junga, ta książka jest artystyczną eksploracją kobiecej tożsamości w naszej kulturze. Aleksandra Młynarczyk-Gemza próbuje przybliżyć to, co kobiece, ale często marginalizowane lub przemilczane w społeczeństwie. Książka ma na celu oddanie kobietom ich ciał bez konieczności kwestionowania ich naturalnych cech, co powinno ułatwić im głębsze poznanie siebie i wyrażanie emocji. Publikacja wspiera też proces odzyskiwania autonomii nad własnym wizerunkiem i uwalniania zablokowanej energii twórczej.
Dzieło, będące częścią pracy doktorskiej na Wydziale Sztuki Uniwersytetu Pedagogicznego im. KEN w Krakowie, może służyć jako niezależny album artystyczny. Młynarczyk-Gemza, poprzez nietypowe podejście do sesji fotograficznych, przedstawia złożony portret współczesnej kobiety. Odrzucając tradycyjne kanony mody, artystka czerpie inspirację z prac takich twórców jak Man Ray, Nobuyoshi Araki, Cindy Sherman, Diane Arbus i Claude Cahun. Jej fotografie, wzbogacone o głosy modelek, ujawniają często ignorowane aspekty kobiecej egzystencji, budząc empatię i uświadamiając, ile do tej pory pozostawało ukryte.
Aleksandra Młynarczyk-Gemza, urodzona w 1988 roku, to multimedialna artystka, fotografka i performerka pochodząca z ziemi żywieckiej, obecnie związaną z Krakowem. Absolwentka Wydziału Malarstwa ASP im. Jana Matejki oraz doktorantka Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie, zdobyła doświadczenie w galeriach sztuki współczesnej, w tym w Galerii Narodowej w Pradze. Jest częścią środowiska Fundacji Razem Pamoja i Kraków Art House. Jej intermedialne projekty często mają charakter arteterapeutyczny, a od trzech lat koncentruje się na cyklu fotograficznym portretującym kobiety w sposób alternatywny. Jest laureatką Nagrody Obraz Roku na II Krakowskim Salonie Sztuki 2019 oraz stypendystką Funduszu Popierania Twórczości ZAIKS.
