Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
W kręgu problemów edukacji i dydaktyki polonistycznej na łamach czasopisma "Nowe Tory" (1906-1914) - Dominika Dworakowska - Dostawa do Kiosku Ruchu tylko 3.99zł
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Miesięcznik „Nowe Tory” był istotnym elementem rozwoju polskiej myśli pedagogicznej w Królestwie Polskim, znacząco wpływając na dynamikę nauczania literatury i języka polskiego w zaborze rosyjskim. Zrzeszał on wybitnych polskich pedagogów i działaczy oświatowych, którzy szczególnie angażowali się w analizowanie i ocenę nowych podręczników szkolnych oraz literatury dla dzieci i młodzieży. W tej monografii autorka dogłębnie przedstawia historię tego warszawskiego czasopisma, podkreślając jego literacką, artystyczną i ideową treść. Opisuje, jak na jego łamach harmonijnie zintegrowano edukację polonistyczną z różnorodną wiedzą. Autorka pokazuje, że periodyk szybko odpowiadał na zmiany w dydaktyce polonistycznej, jakie zachodziły na początku XX wieku. Jednym z kluczowych elementów jego programu stała się zreformowana edukacja polonistyczna, uwzględniająca nowoczesne metody nauczania, ćwiczenia stylistyczne i wypracowania domowe, a także kwestie estetyki. Publikacja ta z pewnością zainteresuje nauczycieli, studentów polonistyki oraz specjalistów w dziedzinach edukacji aksjologicznej i psychologii wychowawczej.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Miesięcznik „Nowe Tory” był istotnym elementem rozwoju polskiej myśli pedagogicznej w Królestwie Polskim, znacząco wpływając na dynamikę nauczania literatury i języka polskiego w zaborze rosyjskim. Zrzeszał on wybitnych polskich pedagogów i działaczy oświatowych, którzy szczególnie angażowali się w analizowanie i ocenę nowych podręczników szkolnych oraz literatury dla dzieci i młodzieży. W tej monografii autorka dogłębnie przedstawia historię tego warszawskiego czasopisma, podkreślając jego literacką, artystyczną i ideową treść. Opisuje, jak na jego łamach harmonijnie zintegrowano edukację polonistyczną z różnorodną wiedzą. Autorka pokazuje, że periodyk szybko odpowiadał na zmiany w dydaktyce polonistycznej, jakie zachodziły na początku XX wieku. Jednym z kluczowych elementów jego programu stała się zreformowana edukacja polonistyczna, uwzględniająca nowoczesne metody nauczania, ćwiczenia stylistyczne i wypracowania domowe, a także kwestie estetyki. Publikacja ta z pewnością zainteresuje nauczycieli, studentów polonistyki oraz specjalistów w dziedzinach edukacji aksjologicznej i psychologii wychowawczej.
