Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Utalentowany uczeń i jego wrogowie
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Nie każdy przychodzi na świat obdarzony geniuszem, jednak wszystkie dzieci posiadają wiele talentów. Dlaczego zatem systemy edukacyjne nie potrafią efektywnie wspierać tych życiowych możliwości? Czy to odpowiedzialność rodziców, którzy są zbyt zmęczeni i zadowoleni z tego, co już mają, by pielęgnować wyjątkowe zdolności swoich pociech? A może problem tkwi w nauczycielach, którzy utracili pasję i miłość do dzieci? Czy też głównym winowajcą jest system szkolny, który hamuje radość z nauki i osiągania sukcesów, pozostając oderwanym od rzeczywistości społecznej?
Obarczanie innych odpowiedzialnością za odkrywanie i rozwijanie talentów dzieci to wygodna, lecz szkodliwa praktyka, która niszczy potencjał wielu młodych ludzi. Ile przeciwności potrzeba, aby zmarnować życie utalentowanego człowieka? Andreas Salcher prezentuje ten temat z perspektywy rzadko spotykanej – punktu widzenia uzdolnionego ucznia. Podkreśla, jak kluczowe jest pełne przyjęcie odpowiedzialności za rozwój talentów naszych dzieci.
Przykłady z Austrii i Niemiec pokazują miejsca, gdzie dzieci uczą się z entuzjazmem, a ich indywidualne predyspozycje są dostrzegane i rozwijane. Najlepsze szkoły na świecie wcale nie muszą być droższe od tych najgorszych, co dowodzi, że każde dziecko powinno mieć szansę na rozwijanie swoich wrodzonych zdolności.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Nie każdy przychodzi na świat obdarzony geniuszem, jednak wszystkie dzieci posiadają wiele talentów. Dlaczego zatem systemy edukacyjne nie potrafią efektywnie wspierać tych życiowych możliwości? Czy to odpowiedzialność rodziców, którzy są zbyt zmęczeni i zadowoleni z tego, co już mają, by pielęgnować wyjątkowe zdolności swoich pociech? A może problem tkwi w nauczycielach, którzy utracili pasję i miłość do dzieci? Czy też głównym winowajcą jest system szkolny, który hamuje radość z nauki i osiągania sukcesów, pozostając oderwanym od rzeczywistości społecznej?
Obarczanie innych odpowiedzialnością za odkrywanie i rozwijanie talentów dzieci to wygodna, lecz szkodliwa praktyka, która niszczy potencjał wielu młodych ludzi. Ile przeciwności potrzeba, aby zmarnować życie utalentowanego człowieka? Andreas Salcher prezentuje ten temat z perspektywy rzadko spotykanej – punktu widzenia uzdolnionego ucznia. Podkreśla, jak kluczowe jest pełne przyjęcie odpowiedzialności za rozwój talentów naszych dzieci.
Przykłady z Austrii i Niemiec pokazują miejsca, gdzie dzieci uczą się z entuzjazmem, a ich indywidualne predyspozycje są dostrzegane i rozwijane. Najlepsze szkoły na świecie wcale nie muszą być droższe od tych najgorszych, co dowodzi, że każde dziecko powinno mieć szansę na rozwijanie swoich wrodzonych zdolności.
