Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Uniwersytety, naukowcy i studenci w zglobalizowanym świecie
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka ta analizuje transformacje, które zaszły w szkolnictwie wyższym w Polsce i na świecie, przyjmując perspektywę porównawczą i umieszczając je w kontekście szeroko zakrojonych przemian społecznych ostatnich 25 lat. Publikację otwiera znakomity esej prof. Zygmunta Baumana, przedstawiony po raz pierwszy w języku polskim, który w twórczy sposób rozważa rolę i charakter edukacji w świecie ponowoczesnym.
Dalsze rozdziały książki poruszają szereg interesujących tematów. Autorzy badają konsekwencje powszechnego dostępu do edukacji wyższej, różnorodne modele finansowania uczelni w różnych krajach oraz znaczenie interdyscyplinarności w nauczaniu. Zajmują się także kwestiami mobilności studentów i wykładowców oraz rozwojem nowych kierunków i studiów doktoranckich jako trzeciego stopnia edukacji akademickiej. Dodatkowo, książka zwraca uwagę na mniej rozpoznane zjawiska, które wspólnie przyczyniły się do obecnego stanu polskiej nauki, prowokując tym samym dyskusje na temat możliwości jej usprawnienia i przyszłego rozwoju.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka ta analizuje transformacje, które zaszły w szkolnictwie wyższym w Polsce i na świecie, przyjmując perspektywę porównawczą i umieszczając je w kontekście szeroko zakrojonych przemian społecznych ostatnich 25 lat. Publikację otwiera znakomity esej prof. Zygmunta Baumana, przedstawiony po raz pierwszy w języku polskim, który w twórczy sposób rozważa rolę i charakter edukacji w świecie ponowoczesnym.
Dalsze rozdziały książki poruszają szereg interesujących tematów. Autorzy badają konsekwencje powszechnego dostępu do edukacji wyższej, różnorodne modele finansowania uczelni w różnych krajach oraz znaczenie interdyscyplinarności w nauczaniu. Zajmują się także kwestiami mobilności studentów i wykładowców oraz rozwojem nowych kierunków i studiów doktoranckich jako trzeciego stopnia edukacji akademickiej. Dodatkowo, książka zwraca uwagę na mniej rozpoznane zjawiska, które wspólnie przyczyniły się do obecnego stanu polskiej nauki, prowokując tym samym dyskusje na temat możliwości jej usprawnienia i przyszłego rozwoju.
