Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Uczenie się przez zmysły
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
„Uczenie się przez zmysły” to pozycja skierowana zarówno do terapeutów, jak i rodziców, która w klarowny sposób przybliża rolę zmysłów w funkcjonowaniu naszego układu nerwowego. Książka ilustruje, jak współdziałanie tych systemów wpływa na rozwój oraz naukę, obejmując nie tylko wiedzę szkolną, ale i codzienne umiejętności. Rzuca także światło na relacje społeczne oraz harmonizowanie ciała i umysłu.
Publikacja zawiera szczegółowe omówienie teorii integracji sensorycznej (SI), które przedstawia, w jaki sposób mózg i układy zmysłów współpracują. Znajdziemy tu również analizy przypadków dzieci z różnorodnymi problemami, z naciskiem na wpływ deficytów sensorycznych na umiejętność nawiązywania relacji społecznych oraz osiągnięcia w nauce i rozwój manualny, jak pisanie. Rodzice, nauczyciele i specjaliści z dziedziny zdrowia znajdą wiele użytecznych wskazówek i odpowiedzi na nurtujące pytania. W książce zamieszczono także praktyczne sugestie dotyczące diagnozowania i terapii dzieci z zaburzeniami integracji sensorycznej, a także dzieci z porażeniem mózgowym, autyzmem, zespołem Downa, niepełnosprawnością intelektualną czy nadpobudliwością psychoruchową.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
„Uczenie się przez zmysły” to pozycja skierowana zarówno do terapeutów, jak i rodziców, która w klarowny sposób przybliża rolę zmysłów w funkcjonowaniu naszego układu nerwowego. Książka ilustruje, jak współdziałanie tych systemów wpływa na rozwój oraz naukę, obejmując nie tylko wiedzę szkolną, ale i codzienne umiejętności. Rzuca także światło na relacje społeczne oraz harmonizowanie ciała i umysłu.
Publikacja zawiera szczegółowe omówienie teorii integracji sensorycznej (SI), które przedstawia, w jaki sposób mózg i układy zmysłów współpracują. Znajdziemy tu również analizy przypadków dzieci z różnorodnymi problemami, z naciskiem na wpływ deficytów sensorycznych na umiejętność nawiązywania relacji społecznych oraz osiągnięcia w nauce i rozwój manualny, jak pisanie. Rodzice, nauczyciele i specjaliści z dziedziny zdrowia znajdą wiele użytecznych wskazówek i odpowiedzi na nurtujące pytania. W książce zamieszczono także praktyczne sugestie dotyczące diagnozowania i terapii dzieci z zaburzeniami integracji sensorycznej, a także dzieci z porażeniem mózgowym, autyzmem, zespołem Downa, niepełnosprawnością intelektualną czy nadpobudliwością psychoruchową.
