Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Uczeń w szkolnej przestrzeni uczenia się i wyrównywania szans edukacyjnych Tom 1
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka wnikliwie bada zagadnienia związane z procesem nauczania i edukacji, szczególnie koncentrując się na działaniach mających na celu wyrównywanie szans edukacyjnych wśród uczniów. Autorzy prezentują różnorodne metody i strategie pedagogiczne, które można z powodzeniem wdrożyć w praktyce szkolnej, aby pomóc każdemu uczniowi w pełni rozwinąć jego potencjał. Szczególną uwagę poświęcono diagnozowaniu potrzeb edukacyjnych, dostosowywaniu procesu nauczania do indywidualnych umiejętności i możliwości uczniów, a także tworzeniu środowiska sprzyjającego skutecznej nauce. Dodatkowo, autorzy zwracają uwagę na niezwykle istotną rolę współpracy pomiędzy nauczycielami, rodzicami oraz innymi specjalistami w dziedzinie edukacji w celu zapewnienia kompleksowego wsparcia dla uczniów.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka wnikliwie bada zagadnienia związane z procesem nauczania i edukacji, szczególnie koncentrując się na działaniach mających na celu wyrównywanie szans edukacyjnych wśród uczniów. Autorzy prezentują różnorodne metody i strategie pedagogiczne, które można z powodzeniem wdrożyć w praktyce szkolnej, aby pomóc każdemu uczniowi w pełni rozwinąć jego potencjał. Szczególną uwagę poświęcono diagnozowaniu potrzeb edukacyjnych, dostosowywaniu procesu nauczania do indywidualnych umiejętności i możliwości uczniów, a także tworzeniu środowiska sprzyjającego skutecznej nauce. Dodatkowo, autorzy zwracają uwagę na niezwykle istotną rolę współpracy pomiędzy nauczycielami, rodzicami oraz innymi specjalistami w dziedzinie edukacji w celu zapewnienia kompleksowego wsparcia dla uczniów.
