Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Tworzenie kultury refleksyjnego dialogu zawodowego nauczycieli
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Tworzenie atmosfery, która sprzyja refleksyjnemu dialogowi wśród nauczycieli, jest kluczowe dla rozwoju zawodowego i poprawy jakości edukacji. Książka ta bada, jak zbudować kulturę, w której nauczyciele mogą otwarcie dzielić się swoimi doświadczeniami, przemyśleniami oraz podejściami do różnych wyzwań dydaktycznych. Autorzy podkreślają znaczenie współpracy i komunikacji pomiędzy członkami społeczności szkolnej, co stanowi fundament efektywnej wymiany wiedzy i umiejętności.
Tekst wskazuje na narzędzia oraz strategie, które mogą pomóc nauczycielom nie tylko w analizie własnej praktyki, ale także w krytycznym ocenianiu działań kolegów. Refleksyjny dialog jest przedstawiony jako nieodłączny element innowacyjnego nauczania, umożliwiający nauczycielom wdrażanie nowych metod i systematyczne doskonalenie swoich umiejętności.
Książka zawiera również przykłady z różnych szkół i kontekstów edukacyjnych, które ilustrują, jak takie podejście może być wdrażane w praktyce. Przez prezentację rzeczywistych scenariuszy, czytelnicy mogą lepiej zrozumieć, jak te elementy funkcjonują w codziennym życiu szkoły. Wartość publikacji leży w jej praktycznym podejściu, które pozwala nauczycielom na adaptację przedstawionych idei do własnych potrzeb i realiów swojej pracy.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Tworzenie atmosfery, która sprzyja refleksyjnemu dialogowi wśród nauczycieli, jest kluczowe dla rozwoju zawodowego i poprawy jakości edukacji. Książka ta bada, jak zbudować kulturę, w której nauczyciele mogą otwarcie dzielić się swoimi doświadczeniami, przemyśleniami oraz podejściami do różnych wyzwań dydaktycznych. Autorzy podkreślają znaczenie współpracy i komunikacji pomiędzy członkami społeczności szkolnej, co stanowi fundament efektywnej wymiany wiedzy i umiejętności.
Tekst wskazuje na narzędzia oraz strategie, które mogą pomóc nauczycielom nie tylko w analizie własnej praktyki, ale także w krytycznym ocenianiu działań kolegów. Refleksyjny dialog jest przedstawiony jako nieodłączny element innowacyjnego nauczania, umożliwiający nauczycielom wdrażanie nowych metod i systematyczne doskonalenie swoich umiejętności.
Książka zawiera również przykłady z różnych szkół i kontekstów edukacyjnych, które ilustrują, jak takie podejście może być wdrażane w praktyce. Przez prezentację rzeczywistych scenariuszy, czytelnicy mogą lepiej zrozumieć, jak te elementy funkcjonują w codziennym życiu szkoły. Wartość publikacji leży w jej praktycznym podejściu, które pozwala nauczycielom na adaptację przedstawionych idei do własnych potrzeb i realiów swojej pracy.
