Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Trzy reguły. Jak myślą wyjątkowe firmy?
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Jak należy zbudować firmę na solidnych fundamentach i prowadzić ją do sukcesu? To pytanie nurtuje każdego menedżera, a doradcy, eksperci i analitycy nieustannie próbują na nie odpowiedzieć, często proponując różnorodne rozwiązania. Niestety, wiele z tych porad okazuje się nieskutecznych, ponieważ zazwyczaj nie uwzględniają one elementu przypadku w analizie sukcesów dużych korporacji. Michael E. Raynor i Mumtaz Ahmed, zamiast polegać na przypuszczeniach, zdecydowali się na podejście ilościowe. Przeanalizowali szczegółowo wyniki badań przeprowadzonych na przestrzeni 40 lat, obejmujących 25 tysięcy firm notowanych na giełdach amerykańskich. Ich odkrycia wskazują, że firmy odnoszące spektakularne sukcesy stosują trzy kluczowe zasady. Po pierwsze, priorytetem jest jakość, która przewyższa znaczenie niskiej ceny. Po drugie, większe znaczenie mają przychody niż redukcja kosztów. Po trzecie, nie obowiązują żadne inne reguły. Michael E. Raynor i Mumtaz Ahmed są ekspertami w dziedzinie zarządzania i tworzenia strategii, a ich wiedza poparta jest wieloletnim doświadczeniem w renomowanej firmie doradczej Deloitte.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Jak należy zbudować firmę na solidnych fundamentach i prowadzić ją do sukcesu? To pytanie nurtuje każdego menedżera, a doradcy, eksperci i analitycy nieustannie próbują na nie odpowiedzieć, często proponując różnorodne rozwiązania. Niestety, wiele z tych porad okazuje się nieskutecznych, ponieważ zazwyczaj nie uwzględniają one elementu przypadku w analizie sukcesów dużych korporacji. Michael E. Raynor i Mumtaz Ahmed, zamiast polegać na przypuszczeniach, zdecydowali się na podejście ilościowe. Przeanalizowali szczegółowo wyniki badań przeprowadzonych na przestrzeni 40 lat, obejmujących 25 tysięcy firm notowanych na giełdach amerykańskich. Ich odkrycia wskazują, że firmy odnoszące spektakularne sukcesy stosują trzy kluczowe zasady. Po pierwsze, priorytetem jest jakość, która przewyższa znaczenie niskiej ceny. Po drugie, większe znaczenie mają przychody niż redukcja kosztów. Po trzecie, nie obowiązują żadne inne reguły. Michael E. Raynor i Mumtaz Ahmed są ekspertami w dziedzinie zarządzania i tworzenia strategii, a ich wiedza poparta jest wieloletnim doświadczeniem w renomowanej firmie doradczej Deloitte.
