Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
To wszystko nie robi się samo. Rozmowy na zapleczu kultury
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Kiedy uczestniczymy w spektaklach, filmach, czytamy książki lub oglądamy wystawy, rzadko zastanawiamy się, ile pracy włożono w ich powstanie. Aleksandra Boćkowska, dzięki rozmowom z ekspertami z różnych dziedzin, odkrywa przed nami tajemnice zawodów, które na co dzień pozostają w cieniu kulturowych wydarzeń. Czy kiedykolwiek myśleliśmy, czym na co dzień zajmuje się tłumacz języka migowego, osoba odpowiedzialna za audiobooki, audiodeskryptor czy zarządca archiwum fotograficznego? Jakie umiejętności powinien posiadać dobry researcher i dlaczego montażyści wystaw korzystają z deskorolek? Co oznacza "zmarszczenie marszczyciela", a jak odróżnić rekwizyt od kostiumu?
Książka "To wszystko nie robi się samo" przedstawia rozmowy z osobami, które pełnią kluczowe role w tworzeniu kultury z drugiego planu. Pokazuje, że dla zaistnienia wystaw, książek, muzyki czy festiwali potrzeba wielu ludzi i ich wysiłku. Jak zauważa jedna z rozmówczyń Boćkowskiej, często najbardziej fascynujące rzeczy dzieją się właśnie poza główną sceną.
Od 2019 roku Aleksandra Boćkowska prowadzi cykl wywiadów "Zaplecze kultury" w "Dwutygodniku", który stał się inspiracją dla tej książki. Publikacja zawiera premierowe rozmowy oraz rozszerzone wywiady wcześniej zamieszczone w czasopiśmie. Projekt realizowany jest we współpracy z Domem Spotkań z Historią.
"Mikroczynności dotyczą wszelkich aspektów działalności kulturalnej – od kameralnych spotkań autorskich, przez lokalne wystawy, po wielkie koncerty stadionowe i popularne festiwale sztuki. Niezależnie od wielkości wydarzenia, kluczowe jest znalezienie odpowiedniej przestrzeni, zaproszenie gości, wypożyczenie i transport dzieł, odpowiednie ich wyeksponowanie, obsługa sprzętu, druk plakatów, kontrola biletów i wiele innych drobiazgów, które sprawiają, że wydarzenie staje się możliwe. To wszystko wymaga ogromnego zaangażowania i nie dzieje się samo" – podkreśla Aleksandra Boćkowska.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Kiedy uczestniczymy w spektaklach, filmach, czytamy książki lub oglądamy wystawy, rzadko zastanawiamy się, ile pracy włożono w ich powstanie. Aleksandra Boćkowska, dzięki rozmowom z ekspertami z różnych dziedzin, odkrywa przed nami tajemnice zawodów, które na co dzień pozostają w cieniu kulturowych wydarzeń. Czy kiedykolwiek myśleliśmy, czym na co dzień zajmuje się tłumacz języka migowego, osoba odpowiedzialna za audiobooki, audiodeskryptor czy zarządca archiwum fotograficznego? Jakie umiejętności powinien posiadać dobry researcher i dlaczego montażyści wystaw korzystają z deskorolek? Co oznacza "zmarszczenie marszczyciela", a jak odróżnić rekwizyt od kostiumu?
Książka "To wszystko nie robi się samo" przedstawia rozmowy z osobami, które pełnią kluczowe role w tworzeniu kultury z drugiego planu. Pokazuje, że dla zaistnienia wystaw, książek, muzyki czy festiwali potrzeba wielu ludzi i ich wysiłku. Jak zauważa jedna z rozmówczyń Boćkowskiej, często najbardziej fascynujące rzeczy dzieją się właśnie poza główną sceną.
Od 2019 roku Aleksandra Boćkowska prowadzi cykl wywiadów "Zaplecze kultury" w "Dwutygodniku", który stał się inspiracją dla tej książki. Publikacja zawiera premierowe rozmowy oraz rozszerzone wywiady wcześniej zamieszczone w czasopiśmie. Projekt realizowany jest we współpracy z Domem Spotkań z Historią.
"Mikroczynności dotyczą wszelkich aspektów działalności kulturalnej – od kameralnych spotkań autorskich, przez lokalne wystawy, po wielkie koncerty stadionowe i popularne festiwale sztuki. Niezależnie od wielkości wydarzenia, kluczowe jest znalezienie odpowiedniej przestrzeni, zaproszenie gości, wypożyczenie i transport dzieł, odpowiednie ich wyeksponowanie, obsługa sprzętu, druk plakatów, kontrola biletów i wiele innych drobiazgów, które sprawiają, że wydarzenie staje się możliwe. To wszystko wymaga ogromnego zaangażowania i nie dzieje się samo" – podkreśla Aleksandra Boćkowska.
