Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.






Nowa
Książka nowa.





Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.





Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.





Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
The economic awareness of the young generation...
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka ta jest wynikiem badania przeprowadzonego przez naukowców z Polski, Czech, Słowacji i Węgier, co nadaje jej unikalnego charakteru. Jej głównym celem jest zbadanie poziomu świadomości ekonomicznej młodych ludzi w krajach Grupy Wyszehradzkiej oraz odpowiedzenie na pytanie, na jakim etapie znajduje się postrzeganie ekonomii przez młode pokolenie w tych regionach. Publikacja bada, w których obszarach – takich jak przedsiębiorczość, rynek pracy i konsumpcja – młodzi ludzie w tych krajach wykazują większą aktywność, a także jakie są między nimi podobieństwa i różnice.
Analiza opiera się na badaniach socjologicznych przeprowadzonych wśród studentów z Polski, Czech, Słowacji i Węgier, wspieranych finansowo przez Visegrad Standard Grant: "The economic awareness of the young generation of Visegrad countries" nr. 21420008. W projekcie wzięły udział cztery uczelnie: Uniwersytet Śląski w Katowicach, Uniwersytet Palackiego w Ołomuńcu (Czechy), Uniwersytet Konstantyna Filozofa w Nitrze (Słowacja) oraz Uniwersytet Széchenyiego Istvána w Gödöllő (Węgry). Dodatkowe badania przeprowadziły także pracownice Katedry Socjologii Uniwersytetu Ostrawskiego.
Książka zaczyna się od omówienia teoretycznych założeń tego badania, z uwzględnieniem definicji i rozumienia pojęcia świadomości ekonomicznej oraz podstaw metodologicznych. Kolejne rozdziały przedstawiają system wartości i wiedzę studentów na temat ekonomii, ich postrzeganie wartości pracy, mobilność zawodową, przedsiębiorczość, znaczenie pieniędzy oraz postawy wobec bogactwa i biedy. Analizowane są także nawyki konsumenckie. Autorzy, wykorzystując badania jakościowe, przedstawiają wnioski dla każdego z aspektów na podstawie odpowiedzi uczestników z krajów V4. W zakończeniu zarysowano przeglądowy obraz świadomości ekonomicznej młodego pokolenia z tych krajów.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
31.50 zł
nowa

- nowa książka
Wysyłka w ciągu 48h + czas dostawy
jak nowa
dobry
widoczne ślady używania
Dostępna ilość 37
Uwaga została 1 szt.
Posiadamy 37 szt.
Książka ta jest wynikiem badania przeprowadzonego przez naukowców z Polski, Czech, Słowacji i Węgier, co nadaje jej unikalnego charakteru. Jej głównym celem jest zbadanie poziomu świadomości ekonomicznej młodych ludzi w krajach Grupy Wyszehradzkiej oraz odpowiedzenie na pytanie, na jakim etapie znajduje się postrzeganie ekonomii przez młode pokolenie w tych regionach. Publikacja bada, w których obszarach – takich jak przedsiębiorczość, rynek pracy i konsumpcja – młodzi ludzie w tych krajach wykazują większą aktywność, a także jakie są między nimi podobieństwa i różnice.
Analiza opiera się na badaniach socjologicznych przeprowadzonych wśród studentów z Polski, Czech, Słowacji i Węgier, wspieranych finansowo przez Visegrad Standard Grant: "The economic awareness of the young generation of Visegrad countries" nr. 21420008. W projekcie wzięły udział cztery uczelnie: Uniwersytet Śląski w Katowicach, Uniwersytet Palackiego w Ołomuńcu (Czechy), Uniwersytet Konstantyna Filozofa w Nitrze (Słowacja) oraz Uniwersytet Széchenyiego Istvána w Gödöllő (Węgry). Dodatkowe badania przeprowadziły także pracownice Katedry Socjologii Uniwersytetu Ostrawskiego.
Książka zaczyna się od omówienia teoretycznych założeń tego badania, z uwzględnieniem definicji i rozumienia pojęcia świadomości ekonomicznej oraz podstaw metodologicznych. Kolejne rozdziały przedstawiają system wartości i wiedzę studentów na temat ekonomii, ich postrzeganie wartości pracy, mobilność zawodową, przedsiębiorczość, znaczenie pieniędzy oraz postawy wobec bogactwa i biedy. Analizowane są także nawyki konsumenckie. Autorzy, wykorzystując badania jakościowe, przedstawiają wnioski dla każdego z aspektów na podstawie odpowiedzi uczestników z krajów V4. W zakończeniu zarysowano przeglądowy obraz świadomości ekonomicznej młodego pokolenia z tych krajów.