Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Terapia pedagogiczna. Część 2
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Ta książka, będąca kontynuacją serii poświęconej terapii pedagogicznej, jest stworzona z myślą o nauczycielach i terapeutach pracujących z uczniami starszych klas szkoły podstawowej (klasy 5-8), którzy zmagają się z wyjątkowymi trudnościami edukacyjnymi. Skupia się ona na zagadnieniach dysleksji rozwojowej, która jest wynikiem opóźnień oraz zaburzeń w zakresie percepcji, motoryki i funkcji językowych, co przyczynia się do trudności w czytaniu i pisaniu. Aby skutecznie wspierać uczniów w pokonywaniu tych trudności, konieczne jest odpowiednie zorganizowanie procesu nauczania.
Książka zawiera pięć rozdziałów, z czego cztery pierwsze oferują szczegółowe scenariusze zajęć, wzbogacone o zestawy kart pracy. Materiały te są zaprojektowane w taki sposób, by można je było bezpośrednio wykorzystać podczas terapii, uwzględniając takie obszary jak: funkcje poznawcze, wzrokowe, słuchowo-językowe oraz motywacja i emocje. Dodatkowo, piąty rozdział dostarcza dodatkowych kart pracy przeznaczonych do zajęć korekcyjno-kompensacyjnych oraz program rewalidacyjny dla uczniów z lekkim stopniem niepełnosprawności intelektualnej.
Nauczyciele i terapeuci, którzy skorzystają z tej publikacji, zyskują dostęp do starannie opracowanych scenariuszy zajęć, które zawierają jasno określone cele ogólne i szczegółowe, oparte na konkretnych ćwiczeniach. Przy każdym ćwiczeniu podano, jakie procesy są wspomagane, a także określono wiek uczniów, dla których są one dedykowane. Dzięki temu książka stanowi nieocenioną pomoc w pracy z uczniami mającymi specyficzne potrzeby edukacyjne.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Ta książka, będąca kontynuacją serii poświęconej terapii pedagogicznej, jest stworzona z myślą o nauczycielach i terapeutach pracujących z uczniami starszych klas szkoły podstawowej (klasy 5-8), którzy zmagają się z wyjątkowymi trudnościami edukacyjnymi. Skupia się ona na zagadnieniach dysleksji rozwojowej, która jest wynikiem opóźnień oraz zaburzeń w zakresie percepcji, motoryki i funkcji językowych, co przyczynia się do trudności w czytaniu i pisaniu. Aby skutecznie wspierać uczniów w pokonywaniu tych trudności, konieczne jest odpowiednie zorganizowanie procesu nauczania.
Książka zawiera pięć rozdziałów, z czego cztery pierwsze oferują szczegółowe scenariusze zajęć, wzbogacone o zestawy kart pracy. Materiały te są zaprojektowane w taki sposób, by można je było bezpośrednio wykorzystać podczas terapii, uwzględniając takie obszary jak: funkcje poznawcze, wzrokowe, słuchowo-językowe oraz motywacja i emocje. Dodatkowo, piąty rozdział dostarcza dodatkowych kart pracy przeznaczonych do zajęć korekcyjno-kompensacyjnych oraz program rewalidacyjny dla uczniów z lekkim stopniem niepełnosprawności intelektualnej.
Nauczyciele i terapeuci, którzy skorzystają z tej publikacji, zyskują dostęp do starannie opracowanych scenariuszy zajęć, które zawierają jasno określone cele ogólne i szczegółowe, oparte na konkretnych ćwiczeniach. Przy każdym ćwiczeniu podano, jakie procesy są wspomagane, a także określono wiek uczniów, dla których są one dedykowane. Dzięki temu książka stanowi nieocenioną pomoc w pracy z uczniami mającymi specyficzne potrzeby edukacyjne.
