Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Teorie rozwoju człowieka
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Rozważanie zjawisk rozwojowych przez pryzmat różnorodnych teorii, czyli poglądów popartych dowodami naukowymi, to niezwykłe doświadczenie i ambitne zadanie. Książka "Teorie rozwoju człowieka" jest przewodnikiem w nauce otwartości umysłu, refleksji oraz zdolności do krytycznego podejścia do zuchwale prostych wyjaśnień. Zachęca do poszukiwania wiarygodnych źródeł informacji i doceniania praktycznych rozwiązań dzięki analizie złożonych zachowań ludzkich. Autorzy, Barbara i Philip Newmanowie, dzielą książkę na trzy części, w których wnikliwie analizują teorie kładące nacisk na różne aspekty rozwoju człowieka. Pierwsza część poświęcona jest teoriom podkreślającym znaczenie czynników biologicznych, do których należą teorie ewolucyjne, psychoanalityczne oraz poznawcze. Druga część bada wpływ środowiska na rozwój jednostki, omawiając teorie uczenia się, ról społecznych, rozwoju przez całe życie oraz sprawiedliwości społecznej. W trzeciej części przedstawiane są teorie, które podkreślają wzajemną interakcję pomiędzy jednostką a jej otoczeniem, takie jak teorie psychospołeczne, kulturowo-historyczne, bioekologiczne czy systemów dynamicznych. Newmanowie idą dalej, zestawiając te różnorodne teorie, ukazując ich kontekst historyczny i kulturowy oraz analizując ich mocne i słabe strony. Stawiają pytania o praktyczne zastosowania wiedzy teoretycznej oraz sposoby interpretacji studiów przypadków w oparciu o każdą z omawianych koncepcji. Zamiast traktować naukę jako ostateczną prawdę, autorzy ukazują jej rozwijający się charakter i metodologiczny rygor, który zmusza do weryfikacji twierdzeń i otwartości na nowe odkrycia. Głównym przesłaniem książki jest promowanie krytycznego myślenia oraz aktywności w procesie nauki.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Rozważanie zjawisk rozwojowych przez pryzmat różnorodnych teorii, czyli poglądów popartych dowodami naukowymi, to niezwykłe doświadczenie i ambitne zadanie. Książka "Teorie rozwoju człowieka" jest przewodnikiem w nauce otwartości umysłu, refleksji oraz zdolności do krytycznego podejścia do zuchwale prostych wyjaśnień. Zachęca do poszukiwania wiarygodnych źródeł informacji i doceniania praktycznych rozwiązań dzięki analizie złożonych zachowań ludzkich. Autorzy, Barbara i Philip Newmanowie, dzielą książkę na trzy części, w których wnikliwie analizują teorie kładące nacisk na różne aspekty rozwoju człowieka. Pierwsza część poświęcona jest teoriom podkreślającym znaczenie czynników biologicznych, do których należą teorie ewolucyjne, psychoanalityczne oraz poznawcze. Druga część bada wpływ środowiska na rozwój jednostki, omawiając teorie uczenia się, ról społecznych, rozwoju przez całe życie oraz sprawiedliwości społecznej. W trzeciej części przedstawiane są teorie, które podkreślają wzajemną interakcję pomiędzy jednostką a jej otoczeniem, takie jak teorie psychospołeczne, kulturowo-historyczne, bioekologiczne czy systemów dynamicznych. Newmanowie idą dalej, zestawiając te różnorodne teorie, ukazując ich kontekst historyczny i kulturowy oraz analizując ich mocne i słabe strony. Stawiają pytania o praktyczne zastosowania wiedzy teoretycznej oraz sposoby interpretacji studiów przypadków w oparciu o każdą z omawianych koncepcji. Zamiast traktować naukę jako ostateczną prawdę, autorzy ukazują jej rozwijający się charakter i metodologiczny rygor, który zmusza do weryfikacji twierdzeń i otwartości na nowe odkrycia. Głównym przesłaniem książki jest promowanie krytycznego myślenia oraz aktywności w procesie nauki.
