Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Teoria prowokacji
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka ta stanowi kompleksowe opracowanie dotyczące mechanizmów prowokacji, analizując je nie tylko w kontekście polityki, ale także w codziennym życiu, w sferze prywatnej i intymnej, a także w obszarach gospodarki, sztuki i nauki. Autor stawia na ukazanie wspólnych cech oraz powiązań w sposobach wpływania na innych, które obecne są w tak wydawałoby się różnorodnych dziedzinach. Dzieło zostało zaprojektowane jako praktyczny przewodnik metodyczny, łącząc cechy teoretycznego podręcznika z funkcjonalnością „katalogu” czy „poradnika”. Mimo to, autor ostrzegającą przed nadmiernym stosowaniem prowokacyjnych metod, zwłaszcza w polityce.
Książka skierowana jest do politologów, dziennikarzy i polityków, jak również do specjalistów w marketingu, menedżerów oraz osób związanych z kulturą i sztuką.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka ta stanowi kompleksowe opracowanie dotyczące mechanizmów prowokacji, analizując je nie tylko w kontekście polityki, ale także w codziennym życiu, w sferze prywatnej i intymnej, a także w obszarach gospodarki, sztuki i nauki. Autor stawia na ukazanie wspólnych cech oraz powiązań w sposobach wpływania na innych, które obecne są w tak wydawałoby się różnorodnych dziedzinach. Dzieło zostało zaprojektowane jako praktyczny przewodnik metodyczny, łącząc cechy teoretycznego podręcznika z funkcjonalnością „katalogu” czy „poradnika”. Mimo to, autor ostrzegającą przed nadmiernym stosowaniem prowokacyjnych metod, zwłaszcza w polityce.
Książka skierowana jest do politologów, dziennikarzy i polityków, jak również do specjalistów w marketingu, menedżerów oraz osób związanych z kulturą i sztuką.
