Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Technologie informacyjne i komun. na rynku turyst.
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Nowoczesne technologie informacyjno-komunikacyjne radykalnie przekształcają funkcjonowanie rynków, zwłaszcza w obszarze turystyki. Z tego powodu konieczne jest analizowanie i opisywanie tych zmian w literaturze, co stało się impulsem do stworzenia tej książki przez pracowników Katedry Turystyki Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie.
Publikacja dostarcza wszechstronnego przeglądu technologii informacyjnych i komunikacyjnych (TIK), których używają różne podmioty na rynku turystycznym. Opracowanie bazuje na badaniu literatury oraz wynikach przeprowadzonych badań, podkreślając, jak istotne są TIK dla rynku turystycznego Krakowa.
Znaczenie tych wyników jest szczególnie istotne dla środowiska akademickiego zajmującego się tematyką turystyki. W praktyce, zgromadzone dane są kluczowe dla strony podażowej rynku turystycznego, pozwalając na lepsze dostosowanie oferty do potrzeb i zachowań turystów.
Rezultaty badań mają praktyczne zastosowanie przede wszystkim w branży turystycznej, dostarczając istotnej wiedzy formalnej. Szerokie omówienie zagadnień związanych z technologiami informacyjno-komunikacyjnymi w turystyce może być również cennym źródłem wiedzy dla studentów kierunków turystycznych. Monografia stanowi także wartościowe źródło informacji dla władz samorządowych i administracyjnych nie tylko Krakowa, ale także innych regionów turystycznych w Polsce, zwłaszcza dużych miast.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Nowoczesne technologie informacyjno-komunikacyjne radykalnie przekształcają funkcjonowanie rynków, zwłaszcza w obszarze turystyki. Z tego powodu konieczne jest analizowanie i opisywanie tych zmian w literaturze, co stało się impulsem do stworzenia tej książki przez pracowników Katedry Turystyki Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie.
Publikacja dostarcza wszechstronnego przeglądu technologii informacyjnych i komunikacyjnych (TIK), których używają różne podmioty na rynku turystycznym. Opracowanie bazuje na badaniu literatury oraz wynikach przeprowadzonych badań, podkreślając, jak istotne są TIK dla rynku turystycznego Krakowa.
Znaczenie tych wyników jest szczególnie istotne dla środowiska akademickiego zajmującego się tematyką turystyki. W praktyce, zgromadzone dane są kluczowe dla strony podażowej rynku turystycznego, pozwalając na lepsze dostosowanie oferty do potrzeb i zachowań turystów.
Rezultaty badań mają praktyczne zastosowanie przede wszystkim w branży turystycznej, dostarczając istotnej wiedzy formalnej. Szerokie omówienie zagadnień związanych z technologiami informacyjno-komunikacyjnymi w turystyce może być również cennym źródłem wiedzy dla studentów kierunków turystycznych. Monografia stanowi także wartościowe źródło informacji dla władz samorządowych i administracyjnych nie tylko Krakowa, ale także innych regionów turystycznych w Polsce, zwłaszcza dużych miast.
