Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Tajemnice i inne historie. Scenariusze zajęć wspierające pracę nauczyciela etyki w klasach 0-IV
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
„Tajemnice i inne historie” to zbiór scenariuszy do zajęć edukacyjnych, które można zastosować na lekcjach etyki, zajęciach wychowawczych czy w sesjach biblioterapeutycznych, zarówno w szkołach, jak i w innych placówkach opiekuńczo-wychowawczych. Materiał ten, choć głównie skierowany do uczniów klas 0-IV szkoły podstawowej, może być także adaptowany dla starszych dzieci. Głównym celem tego programu edukacyjnego jest wszechstronny rozwój osobowości ucznia. Wspiera on umiejętność samodzielnego i krytycznego myślenia oraz pobudza ciekawość poznawczą i rozwój zainteresowań. Ponadto, program kładzie nacisk na wrażliwość moralną i estetyczną, a także wzmacnianie zdolności myślowo-językowych. Uczniowie uczą się tu czytania ze zrozumieniem, pisania kreatywnego, formułowania pytań i problemów, a także wykrywania błędów logicznych oraz porównywania różnych stylów myślenia.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
„Tajemnice i inne historie” to zbiór scenariuszy do zajęć edukacyjnych, które można zastosować na lekcjach etyki, zajęciach wychowawczych czy w sesjach biblioterapeutycznych, zarówno w szkołach, jak i w innych placówkach opiekuńczo-wychowawczych. Materiał ten, choć głównie skierowany do uczniów klas 0-IV szkoły podstawowej, może być także adaptowany dla starszych dzieci. Głównym celem tego programu edukacyjnego jest wszechstronny rozwój osobowości ucznia. Wspiera on umiejętność samodzielnego i krytycznego myślenia oraz pobudza ciekawość poznawczą i rozwój zainteresowań. Ponadto, program kładzie nacisk na wrażliwość moralną i estetyczną, a także wzmacnianie zdolności myślowo-językowych. Uczniowie uczą się tu czytania ze zrozumieniem, pisania kreatywnego, formułowania pytań i problemów, a także wykrywania błędów logicznych oraz porównywania różnych stylów myślenia.
