Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Sztuka oceniania. Motywowanie uczniów do rozwoju
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Ocenianie odgrywa kluczową rolę jako narzędzie motywacyjne w edukacji uczniów. Aby w pełni wykorzystać jego potencjał diagnostyczny i rozwijający, musi być realizowane z uwzględnieniem specyficznych reguł, które mu towarzyszą. To od nauczyciela zależy, jakie funkcje ocenianie będzie faktycznie pełniło w środowisku szkolnym. Może ono służyć jedynie jako sposób klasyfikacji, ucząc ucznia jedynie strategii przetrwania, lub być źródłem wewnętrznej motywacji, która skłania ucznia do samopoznania, planowania własnego rozwoju i przyjmowania za niego odpowiedzialności. Proces oceniania jest trudnym zadaniem, które przed nauczycielami stawia różnorodne wyzwania, dylematy i problemy. Wymusza na nich także rozpoznawanie i eliminowanie czynników zakłócających proces poznawczy oraz samą ocenę.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Ocenianie odgrywa kluczową rolę jako narzędzie motywacyjne w edukacji uczniów. Aby w pełni wykorzystać jego potencjał diagnostyczny i rozwijający, musi być realizowane z uwzględnieniem specyficznych reguł, które mu towarzyszą. To od nauczyciela zależy, jakie funkcje ocenianie będzie faktycznie pełniło w środowisku szkolnym. Może ono służyć jedynie jako sposób klasyfikacji, ucząc ucznia jedynie strategii przetrwania, lub być źródłem wewnętrznej motywacji, która skłania ucznia do samopoznania, planowania własnego rozwoju i przyjmowania za niego odpowiedzialności. Proces oceniania jest trudnym zadaniem, które przed nauczycielami stawia różnorodne wyzwania, dylematy i problemy. Wymusza na nich także rozpoznawanie i eliminowanie czynników zakłócających proces poznawczy oraz samą ocenę.
