Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Szkoleniowe metody symulacyjne
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Już w czasach starożytnych znane były metody symulacyjne. W Polsce ich adaptacja nastąpiła w różnych okresach, ale prawdziwy rozwój i popularność zyskały wraz z reformami gospodarczymi i zmianami w systemie edukacji. Książka, napisana przez doświadczonych trenerów, łączy teoretyczne i praktyczne aspekty, aby pokazać, jak efektywnie wykorzystać symulacje w celu osiągania konkretnych rezultatów szkoleniowych. Autorzy analizują mocne i słabe strony popularnych metod symulacyjnych, oferując jednocześnie wskazówki dotyczące tworzenia własnych narzędzi edukacyjnych oraz adaptacji istniejących do konkretnych tematów. Podpowiadają także, jak zapewnić poczucie bezpieczeństwa uczestnikom, wzbudzić ich zainteresowanie, zmniejszyć opór oraz rozwiać ewentualne obawy. Rekomendacje zawarte w tej książce mogą wesprzeć trenerów w ich codziennej pracy oraz wspomóc rozwijanie umiejętności uczestników szkoleń.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Już w czasach starożytnych znane były metody symulacyjne. W Polsce ich adaptacja nastąpiła w różnych okresach, ale prawdziwy rozwój i popularność zyskały wraz z reformami gospodarczymi i zmianami w systemie edukacji. Książka, napisana przez doświadczonych trenerów, łączy teoretyczne i praktyczne aspekty, aby pokazać, jak efektywnie wykorzystać symulacje w celu osiągania konkretnych rezultatów szkoleniowych. Autorzy analizują mocne i słabe strony popularnych metod symulacyjnych, oferując jednocześnie wskazówki dotyczące tworzenia własnych narzędzi edukacyjnych oraz adaptacji istniejących do konkretnych tematów. Podpowiadają także, jak zapewnić poczucie bezpieczeństwa uczestnikom, wzbudzić ich zainteresowanie, zmniejszyć opór oraz rozwiać ewentualne obawy. Rekomendacje zawarte w tej książce mogą wesprzeć trenerów w ich codziennej pracy oraz wspomóc rozwijanie umiejętności uczestników szkoleń.
