Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Szkoła na akordeon guzikowy cz.2
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Druga część "Szkoły gry na akordeonie guzikowym" stanowi kontynuację wcześniejszego wydania i skierowana jest przede wszystkim do uczniów i nauczycieli muzyki I stopnia, jak również do osób uczących się samodzielnie. Publikacja ta ma na celu przybliżenie umiejętności gry na akordeonie guzikowym z systemem typu B na poziomie podstawowym i średnio-zaawansowanym. Kompozycje zawarte w książce są starannie przygotowane i obejmują aspekty takie jak artykulacja palcowa, dynamika, prowadzenie miecha oraz artykulacja, oferując gotowy materiał do pracy zarówno dla nauczycieli, jak i uczniów.
W tym tomie znajdziemy szczegółowe omówienie takich kwestii jak ćwiczenia i utwory w rozszerzonym zakresie od c1 do c3, w tym różne techniki artykulacyjne takie jak staccato, legato oraz portato. Publikacja zawiera również wzmianki o znakach chromatycznych, zarówno przykluczowych, jak i przygodnych, oraz zagadnienia dotyczące dwudźwięków, repetycji palcowej, a także szerokiego spektrum basów — durowych, molowych, septymowych i zmniejszonych, wraz z podstawowymi zasadami teorii muzyki.
Numeracja lekcji w tej książce kontynuuje schemat z części pierwszej i nie jest typowa dla standardowych zajęć lekcyjnych. W zależności od poziomu zaawansowania, opanowanie jednej lekcji może wymagać kilku zajęć. Metoda nauczania, na której opiera się ten materiał, została wypracowana na podstawie wieloletniej działalności edukacyjnej w Państwowej Szkole Muzycznej I i II stopnia w Bystrzycy Kłodzkiej, a także na warsztatach oraz muzycznych konfrontacjach i konkursach. Moje długoletnie doświadczenie w pracy z uczniami dostarczyło wielu praktycznych wskazówek dotyczących techniki gry, takich jak ustawienie palców, kierunek ruchu miecha czy wybór odpowiedniej artykulacji. Zdając sobie sprawę z tego, że każdy nauczyciel może preferować inne podejście, mam nadzieję, że wypracowana przeze mnie metodyka okaże się pomocna w nauczaniu młodych muzyków. Wierzę, że druga część tej szkoły zostanie przyjęta równie pozytywnie, co pierwsza, i znajdzie miejsce zarówno w domowej, jak i szkolnej literaturze akordeonowej.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Druga część "Szkoły gry na akordeonie guzikowym" stanowi kontynuację wcześniejszego wydania i skierowana jest przede wszystkim do uczniów i nauczycieli muzyki I stopnia, jak również do osób uczących się samodzielnie. Publikacja ta ma na celu przybliżenie umiejętności gry na akordeonie guzikowym z systemem typu B na poziomie podstawowym i średnio-zaawansowanym. Kompozycje zawarte w książce są starannie przygotowane i obejmują aspekty takie jak artykulacja palcowa, dynamika, prowadzenie miecha oraz artykulacja, oferując gotowy materiał do pracy zarówno dla nauczycieli, jak i uczniów.
W tym tomie znajdziemy szczegółowe omówienie takich kwestii jak ćwiczenia i utwory w rozszerzonym zakresie od c1 do c3, w tym różne techniki artykulacyjne takie jak staccato, legato oraz portato. Publikacja zawiera również wzmianki o znakach chromatycznych, zarówno przykluczowych, jak i przygodnych, oraz zagadnienia dotyczące dwudźwięków, repetycji palcowej, a także szerokiego spektrum basów — durowych, molowych, septymowych i zmniejszonych, wraz z podstawowymi zasadami teorii muzyki.
Numeracja lekcji w tej książce kontynuuje schemat z części pierwszej i nie jest typowa dla standardowych zajęć lekcyjnych. W zależności od poziomu zaawansowania, opanowanie jednej lekcji może wymagać kilku zajęć. Metoda nauczania, na której opiera się ten materiał, została wypracowana na podstawie wieloletniej działalności edukacyjnej w Państwowej Szkole Muzycznej I i II stopnia w Bystrzycy Kłodzkiej, a także na warsztatach oraz muzycznych konfrontacjach i konkursach. Moje długoletnie doświadczenie w pracy z uczniami dostarczyło wielu praktycznych wskazówek dotyczących techniki gry, takich jak ustawienie palców, kierunek ruchu miecha czy wybór odpowiedniej artykulacji. Zdając sobie sprawę z tego, że każdy nauczyciel może preferować inne podejście, mam nadzieję, że wypracowana przeze mnie metodyka okaże się pomocna w nauczaniu młodych muzyków. Wierzę, że druga część tej szkoły zostanie przyjęta równie pozytywnie, co pierwsza, i znajdzie miejsce zarówno w domowej, jak i szkolnej literaturze akordeonowej.
