Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Stymulacja prawej i lewej półkuli mózgu. Planowanie ruchu ręki. Zeszyt 7
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Zeszyty ćwiczeń z serii "Stymulacja Prawej i Lewej Półkuli Mózgu" są stworzone z myślą o dzieciach, które mogą doświadczać zagrożenia dysleksją, posiadają skrzyżowaną lateralizację bądź zmagają się z trudnościami w nauce języka. Zadania zawarte w tych książeczkach pomagają rozwijać umiejętność dostrzegania szczegółów obrazków, analizowania poszczególnych elementów rysunku oraz tworzenia własnych ilustracji na podstawie dostarczonego schematu, który wzbogaca się o dodatkowe elementy, prowadząc do powstawania różnorodnych kreacji.
Książki oferują także ćwiczenia rozwijające umiejętności sekwencyjne w kontekście słuchowo-ruchowym, gdzie dorosły przedstawia podstawowy wzór i tłumaczy kolejność dodawania kolejnych elementów, takich jak oko, ucho czy ogonek. Dziecko, postępując zgodnie z instrukcją, tworzy całość, wzmacniając przy tym umiejętności koordynacyjne.
Zadania te wspierają rozwój zdolności wzrokowych, motorycznych, sekwencyjnych, pamięci oraz koordynacji wzrokowo-ruchowej. Są one użyteczne w terapii logopedycznej i reedukacyjnej, mogą być także stosowane w codziennej pracy z dzieckiem, zarówno w przedszkolu, jak i w szkole. Wykonywanie tych ćwiczeń wpływa pozytywnie na planowanie ruchów ręki, wymagając dokładnej oceny odległości, efektywnej koordynacji wzrokowo-ruchowej oraz dominacji jednej z rąk. Biorą również udział w przygotowaniach do nauki pisania, wspierając przy tym prawidłowe planowanie ruchów aparatu artykulacyjnego.
Ćwiczenia te polegają na precyzyjnym rysowaniu wzoru w wyznaczonych przestrzeniach, które wiąże się z koniecznością oceny odległości między punktami lub liniami oraz płynnym łączeniem tych elementów pod stałą kontrolą wzroku. Proces rozpoczyna się od prostszych wzorów, stopniowo przechodząc do bardziej skomplikowanych i wymagających zadaniach.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Zeszyty ćwiczeń z serii "Stymulacja Prawej i Lewej Półkuli Mózgu" są stworzone z myślą o dzieciach, które mogą doświadczać zagrożenia dysleksją, posiadają skrzyżowaną lateralizację bądź zmagają się z trudnościami w nauce języka. Zadania zawarte w tych książeczkach pomagają rozwijać umiejętność dostrzegania szczegółów obrazków, analizowania poszczególnych elementów rysunku oraz tworzenia własnych ilustracji na podstawie dostarczonego schematu, który wzbogaca się o dodatkowe elementy, prowadząc do powstawania różnorodnych kreacji.
Książki oferują także ćwiczenia rozwijające umiejętności sekwencyjne w kontekście słuchowo-ruchowym, gdzie dorosły przedstawia podstawowy wzór i tłumaczy kolejność dodawania kolejnych elementów, takich jak oko, ucho czy ogonek. Dziecko, postępując zgodnie z instrukcją, tworzy całość, wzmacniając przy tym umiejętności koordynacyjne.
Zadania te wspierają rozwój zdolności wzrokowych, motorycznych, sekwencyjnych, pamięci oraz koordynacji wzrokowo-ruchowej. Są one użyteczne w terapii logopedycznej i reedukacyjnej, mogą być także stosowane w codziennej pracy z dzieckiem, zarówno w przedszkolu, jak i w szkole. Wykonywanie tych ćwiczeń wpływa pozytywnie na planowanie ruchów ręki, wymagając dokładnej oceny odległości, efektywnej koordynacji wzrokowo-ruchowej oraz dominacji jednej z rąk. Biorą również udział w przygotowaniach do nauki pisania, wspierając przy tym prawidłowe planowanie ruchów aparatu artykulacyjnego.
Ćwiczenia te polegają na precyzyjnym rysowaniu wzoru w wyznaczonych przestrzeniach, które wiąże się z koniecznością oceny odległości między punktami lub liniami oraz płynnym łączeniem tych elementów pod stałą kontrolą wzroku. Proces rozpoczyna się od prostszych wzorów, stopniowo przechodząc do bardziej skomplikowanych i wymagających zadaniach.
