Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Strategie marketingowe w polskich firmach na rynkach wirtualnych i realnych. Studia przypadków
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
W jaki sposób eksperci opracowują skuteczne cyfrowe kampanie marketingowe? Jak dzięki nowoczesnym technologiom można efektywniej komunikować się z klientami i monitorować wyniki działań? Ta książka przedstawia innowacyjne podejścia do strategii w firmach operujących zarówno na rynkach tradycyjnych, jak i wirtualnych. Poparte są one rzeczywistymi projektami, które dowodzą, że marketing wsparty technologią informatyczną może znacznie poprawić wyniki finansowe oraz wzmocnić wizerunek firmy. Wartością tej publikacji jest fakt, że przypadki zostały opracowane przez praktyków - właścicieli i menedżerów firm oraz studentów różnych form studiów na Wydziale Zarządzania. Ta książka okaże się nieocenioną pomocą zarówno dla doświadczonych przedsiębiorców, jak i dla osób dopiero rozpoczynających swoją drogę w świecie biznesu. Może służyć również jako przydatny materiał dydaktyczny dla nauczycieli stosujących metodę case study, łącząc teorię z praktyką.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
W jaki sposób eksperci opracowują skuteczne cyfrowe kampanie marketingowe? Jak dzięki nowoczesnym technologiom można efektywniej komunikować się z klientami i monitorować wyniki działań? Ta książka przedstawia innowacyjne podejścia do strategii w firmach operujących zarówno na rynkach tradycyjnych, jak i wirtualnych. Poparte są one rzeczywistymi projektami, które dowodzą, że marketing wsparty technologią informatyczną może znacznie poprawić wyniki finansowe oraz wzmocnić wizerunek firmy. Wartością tej publikacji jest fakt, że przypadki zostały opracowane przez praktyków - właścicieli i menedżerów firm oraz studentów różnych form studiów na Wydziale Zarządzania. Ta książka okaże się nieocenioną pomocą zarówno dla doświadczonych przedsiębiorców, jak i dla osób dopiero rozpoczynających swoją drogę w świecie biznesu. Może służyć również jako przydatny materiał dydaktyczny dla nauczycieli stosujących metodę case study, łącząc teorię z praktyką.
