Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Strategie marketingowe w polskich firmach na rynkach wirtualnych i realnych. Studia przypadków
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Jak specjaliści konstruują udane cyfrowe kampanie marketingowe? Jak wykorzystać najnowsze technologie, aby lepiej komunikować się ze swoimi klientami lub mierzyć efekty swoich działań? W publikacji zaprezentowano kreatywne rozwiązania w tworzeniu strategii przedsiębiorstw działających zarówno na rynkach tradycyjnych, jak i wirtualnych. Przykłady projektów już zrealizowanych potwierdzają, iż marketing wsparty rozwiązaniami informatycznymi przynosi firmom świetne efekty finansowe i wizerunkowe. Zaletą opracowania jest to, iż studia przypadków opracowali praktycy - właściciele czy menedżerowie firm oraz studenci studiów stacjonarnych i niestacjonarnych na Wydziale Zarządzania. Książka może okazać się pomocna w odniesieniu sukcesu zarówno dla przedsiębiorców działających od wielu lat, jak i dla osób dopiero rozpoczynających własny biznes. Stanowi też przydatny materiał dla dydaktyków stosujących metodę case study do połączenia nauki i dydaktyki z praktyką.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Jak specjaliści konstruują udane cyfrowe kampanie marketingowe? Jak wykorzystać najnowsze technologie, aby lepiej komunikować się ze swoimi klientami lub mierzyć efekty swoich działań? W publikacji zaprezentowano kreatywne rozwiązania w tworzeniu strategii przedsiębiorstw działających zarówno na rynkach tradycyjnych, jak i wirtualnych. Przykłady projektów już zrealizowanych potwierdzają, iż marketing wsparty rozwiązaniami informatycznymi przynosi firmom świetne efekty finansowe i wizerunkowe. Zaletą opracowania jest to, iż studia przypadków opracowali praktycy - właściciele czy menedżerowie firm oraz studenci studiów stacjonarnych i niestacjonarnych na Wydziale Zarządzania. Książka może okazać się pomocna w odniesieniu sukcesu zarówno dla przedsiębiorców działających od wielu lat, jak i dla osób dopiero rozpoczynających własny biznes. Stanowi też przydatny materiał dla dydaktyków stosujących metodę case study do połączenia nauki i dydaktyki z praktyką.
Szczegóły
Opinie
Inne książki tego autora
Książki z tej samej kategorii
Dostawa i płatność
Szczegóły
Cena: 14.69 zł
Okładka: Miękka
Ilość stron: 198
Rok wydania: 2016
Rozmiar: 17 x 24 mm
ID: 9788380884373
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Inne książki: Grażyna Red Golik-Górecka
94.33 zł
jak nowa
-
94.33 zł
jak nowa
Taniej o 35.62 zł 129.95 zł
107.76 zł
jak nowa
-
107.76 zł
jak nowa
-
87.43 zł
dobry
Taniej o 21.24 zł 129.00 zł
111.10 zł
jak nowa
-
111.10 zł
jak nowa
Taniej o 72.90 zł 184.00 zł
125.78 zł
nowa
-
125.78 zł
nowa
Taniej o 24.21 zł 149.99 zł
19.44 zł
jak nowa
-
19.44 zł
jak nowa
-
19.68 zł
dobry
Taniej o 30.55 zł 49.99 zł
50.49 zł
jak nowa
-
50.49 zł
jak nowa
26.60 zł
jak nowa
-
26.60 zł
jak nowa
-
23.89 zł
dobry
-
15.20 zł
widoczne ślady używania
Taniej o 13.30 zł 39.90 zł
Inne książki: Marketing
23.21 zł
jak nowa
-
23.21 zł
jak nowa
Taniej o 38.79 zł 62.00 zł
8.21 zł
widoczne ślady używania
-
8.21 zł
widoczne ślady używania
Taniej o 37.22 zł 45.43 zł
17.56 zł
jak nowa
-
17.56 zł
jak nowa
Taniej o 28.64 zł 46.20 zł
34.43 zł
jak nowa
-
34.43 zł
jak nowa
Taniej o 24.57 zł 59.00 zł
40.82 zł
jak nowa
-
40.82 zł
jak nowa
-
27.07 zł
widoczne ślady używania
Taniej o 28.18 zł 69.00 zł
86.62 zł
dobry
-
107.34 zł
jak nowa
-
86.62 zł
dobry
Taniej o 62.38 zł 149.00 zł
69.45 zł
nowa
-
69.45 zł
nowa
Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!
W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.
Dowiedz się więcejWartość nagród w tym miesiącu
850 zł
Dodaj swoją opinię
Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.
Czy chcesz zostawić tylko ocenę?
Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.
Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.
Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.
Sposoby dostawy
Płatne z góry
InPost Paczkomaty 24/7
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
ORLEN Paczka
11.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Kurier GLS
14.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Kurier InPost
14.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Kurier DPD
14.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Punkty odbioru DHL
7.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
DPD Pickup Punkt Odbioru
11.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Pocztex Kurier
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Kurier GLS - kraje UE
69.00 zł
Odbiór osobisty (Dębica)
3.00 zł
Płatne przy odbiorze
Kurier GLS pobranie
23.99 zł
Sposoby płatności
Płatność z góry
Przedpłata
Zwykły przelew