Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Strategie marketingowe polskich przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych. Studia przypadków
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka prezentuje dwanaście studiów przypadków, które ilustrują, jak różnorodne firmy z różnych branż realizują strategie marketingowe na poziomie międzynarodowym. Autorzy szczegółowo analizują wyzwania związane z adaptacją marketing-mix na rynkach zagranicznych, w tym wybór odpowiednich narzędzi marketingowych, ich wzajemne powiązania oraz rolę orientacji na internacjonalizację w ogólnej strategii marketingowej. Wachlarz badanych przedsiębiorstw obejmuje także specyfikę działań marketingowych małych i średnich firm na arenie międzynarodowej.
Publikacja jest skierowana głównie do menedżerów firm oraz studentów kierunków związanych z ekonomią i zarządzaniem. Zapewnia ona cenne wglądy w strategie internacjonalizacji oraz marketingu stosowane przez polskie przedsiębiorstwa za granicą.
Case study to metoda badawcza, która okazuje się niezwykle przydatna w rozwiązywaniu problemów zarządczych. Polega na dogłębnej analizie rzeczywistych zjawisk gospodarczych, takich jak struktura organizacyjna czy procesy zarządzania, by zrozumieć ich przyczyny i skutki. Stosowana na uniwersytetach, zwłaszcza w nauczaniu marketingu, metoda ta pozwala studentom łączyć teoretyczną wiedzę z praktycznymi aspektami funkcjonowania przedsiębiorstw, rozwijając ich zdolności analityczne i umiejętności podejmowania decyzji.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka prezentuje dwanaście studiów przypadków, które ilustrują, jak różnorodne firmy z różnych branż realizują strategie marketingowe na poziomie międzynarodowym. Autorzy szczegółowo analizują wyzwania związane z adaptacją marketing-mix na rynkach zagranicznych, w tym wybór odpowiednich narzędzi marketingowych, ich wzajemne powiązania oraz rolę orientacji na internacjonalizację w ogólnej strategii marketingowej. Wachlarz badanych przedsiębiorstw obejmuje także specyfikę działań marketingowych małych i średnich firm na arenie międzynarodowej.
Publikacja jest skierowana głównie do menedżerów firm oraz studentów kierunków związanych z ekonomią i zarządzaniem. Zapewnia ona cenne wglądy w strategie internacjonalizacji oraz marketingu stosowane przez polskie przedsiębiorstwa za granicą.
Case study to metoda badawcza, która okazuje się niezwykle przydatna w rozwiązywaniu problemów zarządczych. Polega na dogłębnej analizie rzeczywistych zjawisk gospodarczych, takich jak struktura organizacyjna czy procesy zarządzania, by zrozumieć ich przyczyny i skutki. Stosowana na uniwersytetach, zwłaszcza w nauczaniu marketingu, metoda ta pozwala studentom łączyć teoretyczną wiedzę z praktycznymi aspektami funkcjonowania przedsiębiorstw, rozwijając ich zdolności analityczne i umiejętności podejmowania decyzji.
