Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Strategiczne podejście do działania w Social Mediach
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Współczesne media społecznościowe stanowią nowoczesną platformę wymiany myśli, idei i informacji z rozmaitych dziedzin życia. Dla wielu firm są one kluczowym kanałem do komunikacji z odbiorcami. Facebook, Instagram, LinkedIn, a także TikTok i YouTube pozwalają markom na skuteczne interakcje z klientami dzięki bogactwu funkcji dostępnych dla użytkowników biznesowych. Jednak umiejętne poruszanie się po interfejsach tych platform to nie wszystko. Kluczowe znaczenie mają strategie komunikacyjne — czy to B2B, czy B2C — które pozwalają na efektywne docieranie do ludzi. Zrozumienie zasad komunikacji w mediach społecznościowych jest niezbędne, aby budować długotrwałą obecność marki, analizując działania konsumentów oraz korzystając z psychologii i ekonomii behawioralnej. Media mogą się zmieniać, lecz istota marki i strategii pozostaje.
Z tej książki dowiesz się, jak wybrać odpowiednie media społecznościowe do komunikacji biznesowej, jak planować interakcje z klientami, czym są doświadczenie użytkownika i tożsamość wizualna marki. Poznasz także metody mierzenia skuteczności działań oraz sposoby ich optymalizacji, a także podstawowe techniki tworzenia ścieżki klienta.
Opis ten dostarcza wydawca.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Współczesne media społecznościowe stanowią nowoczesną platformę wymiany myśli, idei i informacji z rozmaitych dziedzin życia. Dla wielu firm są one kluczowym kanałem do komunikacji z odbiorcami. Facebook, Instagram, LinkedIn, a także TikTok i YouTube pozwalają markom na skuteczne interakcje z klientami dzięki bogactwu funkcji dostępnych dla użytkowników biznesowych. Jednak umiejętne poruszanie się po interfejsach tych platform to nie wszystko. Kluczowe znaczenie mają strategie komunikacyjne — czy to B2B, czy B2C — które pozwalają na efektywne docieranie do ludzi. Zrozumienie zasad komunikacji w mediach społecznościowych jest niezbędne, aby budować długotrwałą obecność marki, analizując działania konsumentów oraz korzystając z psychologii i ekonomii behawioralnej. Media mogą się zmieniać, lecz istota marki i strategii pozostaje.
Z tej książki dowiesz się, jak wybrać odpowiednie media społecznościowe do komunikacji biznesowej, jak planować interakcje z klientami, czym są doświadczenie użytkownika i tożsamość wizualna marki. Poznasz także metody mierzenia skuteczności działań oraz sposoby ich optymalizacji, a także podstawowe techniki tworzenia ścieżki klienta.
Opis ten dostarcza wydawca.
