Książka - Strategiczne podejście do działania w Social Mediach

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Strategiczne podejście do działania w Social Mediach

Strategiczne podejście do działania w Social Mediach

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Współczesne media społecznościowe stanowią nowoczesną platformę wymiany myśli, idei i informacji z rozmaitych dziedzin życia. Dla wielu firm są one kluczowym kanałem do komunikacji z odbiorcami. Facebook, Instagram, LinkedIn, a także TikTok i YouTube pozwalają markom na skuteczne interakcje z klientami dzięki bogactwu funkcji dostępnych dla użytkowników biznesowych. Jednak umiejętne poruszanie się po interfejsach tych platform to nie wszystko. Kluczowe znaczenie mają strategie komunikacyjne — czy to B2B, czy B2C — które pozwalają na efektywne docieranie do ludzi. Zrozumienie zasad komunikacji w mediach społecznościowych jest niezbędne, aby budować długotrwałą obecność marki, analizując działania konsumentów oraz korzystając z psychologii i ekonomii behawioralnej. Media mogą się zmieniać, lecz istota marki i strategii pozostaje.

Z tej książki dowiesz się, jak wybrać odpowiednie media społecznościowe do komunikacji biznesowej, jak planować interakcje z klientami, czym są doświadczenie użytkownika i tożsamość wizualna marki. Poznasz także metody mierzenia skuteczności działań oraz sposoby ich optymalizacji, a także podstawowe techniki tworzenia ścieżki klienta.

Opis ten dostarcza wydawca.

Wybierz stan zużycia:

WIĘCEJ O SKALI

Współczesne media społecznościowe stanowią nowoczesną platformę wymiany myśli, idei i informacji z rozmaitych dziedzin życia. Dla wielu firm są one kluczowym kanałem do komunikacji z odbiorcami. Facebook, Instagram, LinkedIn, a także TikTok i YouTube pozwalają markom na skuteczne interakcje z klientami dzięki bogactwu funkcji dostępnych dla użytkowników biznesowych. Jednak umiejętne poruszanie się po interfejsach tych platform to nie wszystko. Kluczowe znaczenie mają strategie komunikacyjne — czy to B2B, czy B2C — które pozwalają na efektywne docieranie do ludzi. Zrozumienie zasad komunikacji w mediach społecznościowych jest niezbędne, aby budować długotrwałą obecność marki, analizując działania konsumentów oraz korzystając z psychologii i ekonomii behawioralnej. Media mogą się zmieniać, lecz istota marki i strategii pozostaje.

Z tej książki dowiesz się, jak wybrać odpowiednie media społecznościowe do komunikacji biznesowej, jak planować interakcje z klientami, czym są doświadczenie użytkownika i tożsamość wizualna marki. Poznasz także metody mierzenia skuteczności działań oraz sposoby ich optymalizacji, a także podstawowe techniki tworzenia ścieżki klienta.

Opis ten dostarcza wydawca.

Szczegóły

Opinie

Książki autora

Podobne

Dla Ciebie

Książki z kategorii

Dostawa i płatność

Szczegóły

Cena: 20.13 zł
Okładka: Miękka
Ilość stron: 160
Rok wydania: 2023
Rozmiar: 140 × 208 mm
ID: 9788328394704

Inne książki tych autorów

Podobne produkty

Może Ci się spodobać

Inne książki z tej samej kategorii

Opinie użytkowników
0.0
0 ocen i 0 recenzji
Reviews Reward Icon

Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!

W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.

Dowiedz się więcej

Wartość nagród w tym miesiącu

880 zł

Napisz opinię i wygraj nagrodę!
Twoja ocena to:
wybierz ocenę 0
Treść musi mieć więcej niż 50 i mniej niż 20000 znaków

Dodaj swoją opinię

Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.

Czy chcesz zostawić tylko ocenę?

Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.

Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.

Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.

Sposoby dostawy

Płatne z góry

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

ORLEN Paczka

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty DHL BOX 24/7 i punkty POP

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

DPD Pickup Automaty i Punkty Odbioru

9.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty Orlen Paczka, sklepy Żabka i inne

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

GLS U Ciebie - Kurier

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DPD

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier InPost

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Pocztex Kurier

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DHL

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier GLS - kraje UE

69.00 zł

Punkt odbioru (Dębica)

2.99 zł

Darmowa od 190 zł

Płatne przy odbiorze

Kurier GLS pobranie

23.99 zł

Sposoby płatności

Płatność z góry

Przedpłata

platnosc

Zwykły przelew info