Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Storytelling
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Marek Stączek w swojej książce przedstawia skuteczne metody zastosowania storytellingu, jednocześnie prowadząc czytelnika przez cały proces przygotowania do tej metody. Kiedy myślę o tej technice, koniecznie muszę dodać, że storytelling w kontekście spotkań sprzedażowych przyciąga większą uwagę, zwiększa zaangażowanie uczestników i pobudza ich kreatywność.
Renata Filipek-Barylowska, pełniąca funkcję Dyrektora Sprzedaży w T-Mobile Polska, podkreśla wartość tej publikacji. Książka jest napisana w taki sposób, że jej czytanie przypomina osobiste spotkanie z Autorem. Dewiza Marka Stączka, "bawić i uczyć", staje się tutaj wyraźnie widoczna.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Marek Stączek w swojej książce przedstawia skuteczne metody zastosowania storytellingu, jednocześnie prowadząc czytelnika przez cały proces przygotowania do tej metody. Kiedy myślę o tej technice, koniecznie muszę dodać, że storytelling w kontekście spotkań sprzedażowych przyciąga większą uwagę, zwiększa zaangażowanie uczestników i pobudza ich kreatywność.
Renata Filipek-Barylowska, pełniąca funkcję Dyrektora Sprzedaży w T-Mobile Polska, podkreśla wartość tej publikacji. Książka jest napisana w taki sposób, że jej czytanie przypomina osobiste spotkanie z Autorem. Dewiza Marka Stączka, "bawić i uczyć", staje się tutaj wyraźnie widoczna.
