Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Stabilność finansowa w mikroprzedsiębiorstwach
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka, którą przedstawiamy, wnosi znaczący wkład w zrozumienie tematyki często pomijanej w literaturze. Skupia się ona na emocjonalnym rozwoju dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym, w szczególności na zdolności rozpoznawania i nadawania nazw podstawowym emocjom. Dodatkowo, książka opisuje, poprzez szczegółowe przedstawienie strategii, sposoby radzenia sobie z uniwersalnymi emocjami o negatywnym ładunku, takimi jak złość, strach i smutek.
Istotnym atutem tej publikacji są dwa powiązane wymiary analizy. Pierwszy z nich pozwala zrozumieć, w jaki sposób, wraz z wiekiem, rozwijają się umiejętności dzieci w zakresie identyfikacji, nazewnictwa i regulacji emocji. Drugi wymiar ukazuje, która z podstawowych emocji jest najbardziej zrozumiała dla dzieci, w zależności od ich etapu rozwoju. Oba te aspekty mogą stanowić cenną podstawę do opracowywania programów edukacyjnych i korekcyjnych, które bazują na naukowej wiedzy, zamiast jedynie na intuicji.
Fragment pochodzi z recenzji autorstwa prof. UAM dr hab. Aleksandry Jasielskiej.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka, którą przedstawiamy, wnosi znaczący wkład w zrozumienie tematyki często pomijanej w literaturze. Skupia się ona na emocjonalnym rozwoju dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym, w szczególności na zdolności rozpoznawania i nadawania nazw podstawowym emocjom. Dodatkowo, książka opisuje, poprzez szczegółowe przedstawienie strategii, sposoby radzenia sobie z uniwersalnymi emocjami o negatywnym ładunku, takimi jak złość, strach i smutek.
Istotnym atutem tej publikacji są dwa powiązane wymiary analizy. Pierwszy z nich pozwala zrozumieć, w jaki sposób, wraz z wiekiem, rozwijają się umiejętności dzieci w zakresie identyfikacji, nazewnictwa i regulacji emocji. Drugi wymiar ukazuje, która z podstawowych emocji jest najbardziej zrozumiała dla dzieci, w zależności od ich etapu rozwoju. Oba te aspekty mogą stanowić cenną podstawę do opracowywania programów edukacyjnych i korekcyjnych, które bazują na naukowej wiedzy, zamiast jedynie na intuicji.
Fragment pochodzi z recenzji autorstwa prof. UAM dr hab. Aleksandry Jasielskiej.
