Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Spotkanie z klientem
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Poznaj książkę "Spotkanie z klientem" autorstwa Artura Wojciechowskiego, jedną z trzech pozycji autora dotyczących sprzedaży bezpośredniej, które powstały na bazie jego 20-letniego doświadczenia w tej dziedzinie. Wojciechowski, od 1992 roku zaangażowany w tematykę aktywnej sprzedaży, zarządzał strukturami handlowymi i rozwijał umiejętności osobiste, stopniowo awansując od zwykłego sprzedawcy po stanowisko dyrektora. Od roku 2000 dzieli się swoją wiedzą, umiejętnościami i doświadczeniem z handlowcami oraz menedżerami, wspierając ich w zarządzaniu sprzedażą i rozwoju kompetencji osobistych, a także w korzystaniu z internetu w biznesie. Autor uważa się za praktyka w dziedzinie szkoleń.
Książka eksploruje temat kluczowy dla każdego sprzedawcy: dlaczego klienci mogą nie decydować się na zakup. Pomimo że proces sprzedaży bezpośredniej obejmuje wiele różnych elementów, wolne zawody takie jak doradztwo finansowe, działalność w MLM czy prowadzenie własnej firmy, w każdym przypadku kluczowy pozostaje aspekt rozmowy z klientem. Nawet jeśli doskonale znasz i stosujesz wszystkie inne elementy procesu sprzedaży, nie odniesiesz pełnego sukcesu bez umiejętności skutecznego przekonywania klienta do swoich racji. Artur Wojciechowski w swojej książce "Spotkanie z klientem" pokazuje, jak opanować tę umiejętność, aby rozwijać swoją sprzedaż na wyższy poziom.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Poznaj książkę "Spotkanie z klientem" autorstwa Artura Wojciechowskiego, jedną z trzech pozycji autora dotyczących sprzedaży bezpośredniej, które powstały na bazie jego 20-letniego doświadczenia w tej dziedzinie. Wojciechowski, od 1992 roku zaangażowany w tematykę aktywnej sprzedaży, zarządzał strukturami handlowymi i rozwijał umiejętności osobiste, stopniowo awansując od zwykłego sprzedawcy po stanowisko dyrektora. Od roku 2000 dzieli się swoją wiedzą, umiejętnościami i doświadczeniem z handlowcami oraz menedżerami, wspierając ich w zarządzaniu sprzedażą i rozwoju kompetencji osobistych, a także w korzystaniu z internetu w biznesie. Autor uważa się za praktyka w dziedzinie szkoleń.
Książka eksploruje temat kluczowy dla każdego sprzedawcy: dlaczego klienci mogą nie decydować się na zakup. Pomimo że proces sprzedaży bezpośredniej obejmuje wiele różnych elementów, wolne zawody takie jak doradztwo finansowe, działalność w MLM czy prowadzenie własnej firmy, w każdym przypadku kluczowy pozostaje aspekt rozmowy z klientem. Nawet jeśli doskonale znasz i stosujesz wszystkie inne elementy procesu sprzedaży, nie odniesiesz pełnego sukcesu bez umiejętności skutecznego przekonywania klienta do swoich racji. Artur Wojciechowski w swojej książce "Spotkanie z klientem" pokazuje, jak opanować tę umiejętność, aby rozwijać swoją sprzedaż na wyższy poziom.
