Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Społeczni uczestnicy medialnego dyskursu politycznego w Polsce
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Agnieszka Hess w swojej pracy wnosi istotny wkład w dyskusję na temat relacji między mediami a organizacjami pozarządowymi w Polsce, które są kluczowymi elementami trzeciego sektora sfery publicznej. Na poziomie teoretycznym autorka analizuje rozwój oraz przeszkody w kształtowaniu się sfery publicznej i społeczeństwa obywatelskiego w kontekście rozwijającej się w Polsce demokracji deliberatywnej. Ważnym elementem tego procesu jest mediatyzacja działalności demokratycznych instytucji, w szczególności organizacji pozarządowych na polskiej scenie publicznej. Kluczowa jest także artykulacja ich interesów oraz deliberatywny charakter działań podejmowanych publicznie.
Te zagadnienia stały się podstawą badań empirycznych przeprowadzonych przez Hess, które obejmowały wywiady pogłębione i analizę zawartości. Badania te koncentrowały się na przedstawicielach organizacji pozarządowych oraz dziennikarzach mediów drukowanych i elektronicznych, zajmujących się tematyką trzeciego sektora. Wyniki badań wskazują na istotną asymetrię w oczekiwaniach obu stron dotyczących reprezentacji organizacji pozarządowych w mediach oraz sposobu ich obecności w sferze publicznej. To ważny sygnał, który pokazuje, że w zakresie komunikacji politycznej między organizacjami pozarządowymi a mediami nadal jest wiele do zrobienia.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Agnieszka Hess w swojej pracy wnosi istotny wkład w dyskusję na temat relacji między mediami a organizacjami pozarządowymi w Polsce, które są kluczowymi elementami trzeciego sektora sfery publicznej. Na poziomie teoretycznym autorka analizuje rozwój oraz przeszkody w kształtowaniu się sfery publicznej i społeczeństwa obywatelskiego w kontekście rozwijającej się w Polsce demokracji deliberatywnej. Ważnym elementem tego procesu jest mediatyzacja działalności demokratycznych instytucji, w szczególności organizacji pozarządowych na polskiej scenie publicznej. Kluczowa jest także artykulacja ich interesów oraz deliberatywny charakter działań podejmowanych publicznie.
Te zagadnienia stały się podstawą badań empirycznych przeprowadzonych przez Hess, które obejmowały wywiady pogłębione i analizę zawartości. Badania te koncentrowały się na przedstawicielach organizacji pozarządowych oraz dziennikarzach mediów drukowanych i elektronicznych, zajmujących się tematyką trzeciego sektora. Wyniki badań wskazują na istotną asymetrię w oczekiwaniach obu stron dotyczących reprezentacji organizacji pozarządowych w mediach oraz sposobu ich obecności w sferze publicznej. To ważny sygnał, który pokazuje, że w zakresie komunikacji politycznej między organizacjami pozarządowymi a mediami nadal jest wiele do zrobienia.
