Książka - Społeczni uczestnicy medialnego dyskursu politycznego w Polsce

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Społeczni uczestnicy medialnego dyskursu politycznego w Polsce

Społeczni uczestnicy medialnego dyskursu politycznego w Polsce

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Agnieszka Hess w swojej pracy wnosi istotny wkład w dyskusję na temat relacji między mediami a organizacjami pozarządowymi w Polsce, które są kluczowymi elementami trzeciego sektora sfery publicznej. Na poziomie teoretycznym autorka analizuje rozwój oraz przeszkody w kształtowaniu się sfery publicznej i społeczeństwa obywatelskiego w kontekście rozwijającej się w Polsce demokracji deliberatywnej. Ważnym elementem tego procesu jest mediatyzacja działalności demokratycznych instytucji, w szczególności organizacji pozarządowych na polskiej scenie publicznej. Kluczowa jest także artykulacja ich interesów oraz deliberatywny charakter działań podejmowanych publicznie.

Te zagadnienia stały się podstawą badań empirycznych przeprowadzonych przez Hess, które obejmowały wywiady pogłębione i analizę zawartości. Badania te koncentrowały się na przedstawicielach organizacji pozarządowych oraz dziennikarzach mediów drukowanych i elektronicznych, zajmujących się tematyką trzeciego sektora. Wyniki badań wskazują na istotną asymetrię w oczekiwaniach obu stron dotyczących reprezentacji organizacji pozarządowych w mediach oraz sposobu ich obecności w sferze publicznej. To ważny sygnał, który pokazuje, że w zakresie komunikacji politycznej między organizacjami pozarządowymi a mediami nadal jest wiele do zrobienia.

Wybierz stan zużycia:

WIĘCEJ O SKALI

Agnieszka Hess w swojej pracy wnosi istotny wkład w dyskusję na temat relacji między mediami a organizacjami pozarządowymi w Polsce, które są kluczowymi elementami trzeciego sektora sfery publicznej. Na poziomie teoretycznym autorka analizuje rozwój oraz przeszkody w kształtowaniu się sfery publicznej i społeczeństwa obywatelskiego w kontekście rozwijającej się w Polsce demokracji deliberatywnej. Ważnym elementem tego procesu jest mediatyzacja działalności demokratycznych instytucji, w szczególności organizacji pozarządowych na polskiej scenie publicznej. Kluczowa jest także artykulacja ich interesów oraz deliberatywny charakter działań podejmowanych publicznie.

Te zagadnienia stały się podstawą badań empirycznych przeprowadzonych przez Hess, które obejmowały wywiady pogłębione i analizę zawartości. Badania te koncentrowały się na przedstawicielach organizacji pozarządowych oraz dziennikarzach mediów drukowanych i elektronicznych, zajmujących się tematyką trzeciego sektora. Wyniki badań wskazują na istotną asymetrię w oczekiwaniach obu stron dotyczących reprezentacji organizacji pozarządowych w mediach oraz sposobu ich obecności w sferze publicznej. To ważny sygnał, który pokazuje, że w zakresie komunikacji politycznej między organizacjami pozarządowymi a mediami nadal jest wiele do zrobienia.

Szczegóły

Opinie

Książki autora

Podobne

Dla Ciebie

Książki z kategorii

Dostawa i płatność

Szczegóły

Cena: 8.17 zł
Okładka: Miękka
Ilość stron: 340
Rok wydania: 2013
Rozmiar: 165 × 235 mm
ID: 9788323335276

Dane producenta:

WYDAWNICTWO UNIWERSYTETU JAGIELLOŃSKIEGO , ul. Gołębia, 31-007 Kraków, PL ,[email protected]

Inne książki tych autorów

Podobne produkty

Może Ci się spodobać

Inne książki z tej samej kategorii

Opinie użytkowników
0.0
0 ocen i 0 recenzji
Reviews Reward Icon

Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!

W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.

Dowiedz się więcej

Wartość nagród w tym miesiącu

880 zł

Napisz opinię i wygraj nagrodę!
Twoja ocena to:
wybierz ocenę 0
Treść musi mieć więcej niż 50 i mniej niż 20000 znaków

Dodaj swoją opinię

Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.

Czy chcesz zostawić tylko ocenę?

Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.

Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.

Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.

Sposoby dostawy

Płatne z góry

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

ORLEN Paczka

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty DHL BOX 24/7 i punkty POP

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

DPD Pickup Automaty i Punkty Odbioru

9.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty Orlen Paczka, sklepy Żabka i inne

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

GLS U Ciebie - Kurier

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DPD

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier InPost

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Pocztex Kurier

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DHL

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier GLS - kraje UE

69.00 zł

Punkt odbioru (Dębica)

2.99 zł

Darmowa od 190 zł

Płatne przy odbiorze

Kurier GLS pobranie

23.99 zł

Sposoby płatności

Płatność z góry

Przedpłata

platnosc

Zwykły przelew info