Książka - Społeczna odpowiedzialność biznesu jako instrument budowania reputacji i zaufania do instytucji finansowych

DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Społeczna odpowiedzialność biznesu jako instrument budowania reputacji i zaufania do instytucji finansowych

Społeczna odpowiedzialność biznesu jako instrument budowania reputacji i zaufania do instytucji finansowych

DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

W świecie tradycyjnych i alternatywnych instytucji finansowych reputacja i zaufanie są niezbędne dla efektywnego transferu kapitału od deponentów do kredytobiorców. Polskie i międzynarodowe doświadczenia pokazują, że podczas gdy budowanie dobrej reputacji wymaga wielu lat, jej utrata może nastąpić błyskawicznie i zaważyć na całym sektorze. Reputację i zaufanie można wzmocnić poprzez praktykowanie społecznej odpowiedzialności biznesu, do której należą odpowiedzialne udzielanie kredytów, przejrzyste informowanie klientów, edukacja konsumencka, uczciwa sprzedaż produktów finansowych oraz etyczne podejście do działalności.

Monografia zawiera analizy zarówno teoretyków, jak i praktyków, dotyczące takich tematów, jak zarządzanie ryzykiem reputacyjnym w instytucjach finansowych, rola reputacji w sektorze FinTech czy znaczenie audytu reputacyjnego. Omawia także standardy ochrony konsumenta, jego świadomość i edukację na rynku finansowym oraz społeczne działania banków w Polsce i ich ocenę. Kolejnymi poruszanymi kwestiami są konflikty interesów między doradcami a instytucjami finansowymi oraz zasady etycznej sprzedaży produktów finansowych.

Zagadnienia podnoszone w publikacji są szczególnie istotne w kontekście rosnącej liczby przypadków missellingu. Jest to lektura dedykowana pracownikom akademickim, studentom kierunków ekonomicznych i społecznych, a także pracownikom i menedżerom instytucji finansowych oraz ich klientom. Może stanowić solidne źródło wiedzy dla studentów ekonomii, zarządzania i prawa, jak również dla bankowców, finansistów i doradców przygotowujących się do działalności w sektorze finansowym.

W książce wykorzystano zarówno literaturę krajową, jak i międzynarodową, a także wyniki badań własnych, co sprawia, że stanowi ona kompleksowe opracowanie interdyscyplinarnych problemów związanych z rynkiem finansowym. Jest to pozycja interesująca zarówno dla teoretyków, jak i praktyków oraz klientów, stematyzująca i ułatwiająca zrozumienie złożoności współczesnych zjawisk ekonomicznych. Z pewnością zyska uznanie w kręgach studentów, naukowców, wykładowców i wszystkich zainteresowanych lepszym poznaniem mechanizmów funkcjonowania rynku finansowego.

Wybierz stan zużycia:

WIĘCEJ O SKALI

brak

nowa

1

36.86 zł

jak nowa

ok
Taniej o 39.14 złCena rynkowa: 76.00 zł
  • niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania
  • książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji

Wysyłka w ciągu 24h + czas dostawy

brak

dobry

brak

widoczne ślady używania

Dostępna ilość 1

Uwaga została 1 szt.

Posiadamy 1 szt.

Dostępna ilość

76.00

36.86

W świecie tradycyjnych i alternatywnych instytucji finansowych reputacja i zaufanie są niezbędne dla efektywnego transferu kapitału od deponentów do kredytobiorców. Polskie i międzynarodowe doświadczenia pokazują, że podczas gdy budowanie dobrej reputacji wymaga wielu lat, jej utrata może nastąpić błyskawicznie i zaważyć na całym sektorze. Reputację i zaufanie można wzmocnić poprzez praktykowanie społecznej odpowiedzialności biznesu, do której należą odpowiedzialne udzielanie kredytów, przejrzyste informowanie klientów, edukacja konsumencka, uczciwa sprzedaż produktów finansowych oraz etyczne podejście do działalności.

Monografia zawiera analizy zarówno teoretyków, jak i praktyków, dotyczące takich tematów, jak zarządzanie ryzykiem reputacyjnym w instytucjach finansowych, rola reputacji w sektorze FinTech czy znaczenie audytu reputacyjnego. Omawia także standardy ochrony konsumenta, jego świadomość i edukację na rynku finansowym oraz społeczne działania banków w Polsce i ich ocenę. Kolejnymi poruszanymi kwestiami są konflikty interesów między doradcami a instytucjami finansowymi oraz zasady etycznej sprzedaży produktów finansowych.

Zagadnienia podnoszone w publikacji są szczególnie istotne w kontekście rosnącej liczby przypadków missellingu. Jest to lektura dedykowana pracownikom akademickim, studentom kierunków ekonomicznych i społecznych, a także pracownikom i menedżerom instytucji finansowych oraz ich klientom. Może stanowić solidne źródło wiedzy dla studentów ekonomii, zarządzania i prawa, jak również dla bankowców, finansistów i doradców przygotowujących się do działalności w sektorze finansowym.

W książce wykorzystano zarówno literaturę krajową, jak i międzynarodową, a także wyniki badań własnych, co sprawia, że stanowi ona kompleksowe opracowanie interdyscyplinarnych problemów związanych z rynkiem finansowym. Jest to pozycja interesująca zarówno dla teoretyków, jak i praktyków oraz klientów, stematyzująca i ułatwiająca zrozumienie złożoności współczesnych zjawisk ekonomicznych. Z pewnością zyska uznanie w kręgach studentów, naukowców, wykładowców i wszystkich zainteresowanych lepszym poznaniem mechanizmów funkcjonowania rynku finansowego.

Szczegóły

Opinie

Książki autora

Podobne

Dla Ciebie

Książki z kategorii

Dostawa i płatność

Szczegóły

Cena: 36.86 zł

Okładka: Miękka

Ilość stron: 260

Rok wydania: 2020

Rozmiar: 165 x 235 mm

ID: 9788381022743

Wydawnictwo: CeDeWu, CeDeWu Sp. z o.o.

Inne książki: Krzysztof Waliszewski

Podobne produkty

Może Ci się spodobać

Inne książki z tej samej kategorii

Opinie użytkowników
0.0
0 ocen i 0 recenzji
Reviews Reward Icon

Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!

W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.

Dowiedz się więcej

Wartość nagród w tym miesiącu

880 zł

Napisz opinię i wygraj nagrodę!
Twoja ocena to:
wybierz ocenę 0
Treść musi mieć więcej niż 50 i mniej niż 20000 znaków

Dodaj swoją opinię

Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.

Czy chcesz zostawić tylko ocenę?

Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.

Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.

Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.

Sposoby dostawy

Płatne z góry

InPost Paczkomaty 24/7

InPost Paczkomaty 24/7

13.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

ORLEN Paczka

ORLEN Paczka

11.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

Automaty DHL BOX 24/7 i punkty POP

Automaty DHL BOX 24/7 i punkty POP

9.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

NAJTAŃSZA FORMA DOSTAWY

DPD Pickup Punkt Odbioru

DPD Pickup Punkt Odbioru

11.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

Kurier GLS

Kurier GLS

14.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

Kurier DPD

Kurier DPD

14.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

Kurier InPost

Kurier InPost

14.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

Pocztex Kurier

Pocztex Kurier

13.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

Kurier GLS - kraje UE

Kurier GLS - kraje UE

69.00 zł

Odbiór osobisty (Dębica)

Odbiór osobisty (Dębica)

3.00 zł

Płatne przy odbiorze

Kurier GLS pobranie Kurier GLS pobranie

23.99 zł

Sposoby płatności

Płatność z góry

Przedpłata

platnosc

Zwykły przelew info