Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Specjalne potrzeby edukacyjne ucznia w praktyce życia szkolnego
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Autorzy książki podkreślają znaczenie właściwego podejścia pedagogicznego, które obejmuje zarówno dziecko, jak i jego rodzinę. Istotne jest odpowiednie przygotowanie oraz optymalna organizacja procesu dydaktyczno-wychowawczego. Dzięki tej pozycji, redaktorzy zebrali artykuły prezentujące nowatorskie spojrzenie na różnorodne zagadnienia, takie jak potrzeby uczniów zdolnych, niepełnosprawnych oraz przewlekle chorych. Teksty te zwracają uwagę na kluczowe kwestie pedagogiczne, w tym niewspółmierne do potencjału osiągnięcia szkolne uzdolnionych uczniów, a także rozwój kreatywności i szeroko pojętą niepełnosprawność. Recenzja ks. prof. Andrzeja Gretkowskiego podkreśla wagę poruszanej tematyki.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Autorzy książki podkreślają znaczenie właściwego podejścia pedagogicznego, które obejmuje zarówno dziecko, jak i jego rodzinę. Istotne jest odpowiednie przygotowanie oraz optymalna organizacja procesu dydaktyczno-wychowawczego. Dzięki tej pozycji, redaktorzy zebrali artykuły prezentujące nowatorskie spojrzenie na różnorodne zagadnienia, takie jak potrzeby uczniów zdolnych, niepełnosprawnych oraz przewlekle chorych. Teksty te zwracają uwagę na kluczowe kwestie pedagogiczne, w tym niewspółmierne do potencjału osiągnięcia szkolne uzdolnionych uczniów, a także rozwój kreatywności i szeroko pojętą niepełnosprawność. Recenzja ks. prof. Andrzeja Gretkowskiego podkreśla wagę poruszanej tematyki.
