Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Socjoterapia w pracy z dziećmi i młodzieżą. Programy zajęć. Część 3
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka oferuje kompleksowe spojrzenie na interwencje socjoterapeutyczne, łącząc teorię z praktycznymi programami zajęć zaprojektowanymi dla dzieci i młodzieży napotykających różnorodne trudności w codziennym funkcjonowaniu psychospołecznym. W części teoretycznej czytelnicy znajdą analizę etyki zawodowej, która wyznacza standardy profesjonalizmu w pracy z młodzieżą, a także materiały dotyczące prowadzenia działań socjoterapeutycznych.
Sekcję empiryczną otwiera rozdział autorstwa Marty Witkowskiej, skierowany do uczniów klas pierwszych, którzy mają problemy adaptacyjne w nowym środowisku szkolnym i w grupie rówieśniczej. Program ten wzbogacono o ćwiczenia z Metody Ruchu Rozwijającego W. Sherborne. Kolejny rozdział, stworzony przez Annę Kowę i Joannę Warakomską, dotyczy dzieci w wieku wczesnoszkolnym (ok. 6–7 lat), które mają trudności w relacjach społeczno-emocjonalnych. Autorki koncentrują się na rozwijaniu umiejętności rozpoznawania i wyrażania emocji, wykorzystując postać Marsjanka jako przewodnika w zajęciach.
Ostatni rozdział, napisany przez Dorotę Niedźwiecką i Agnieszkę Sybilską, jest skierowany do dzieci w wieku 10–12 lat z Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego, które muszą radzić sobie z konfliktami i agresją. Program koncentruje się na postaciach ze Zwierzogrodu, dzięki czemu pomaga dzieciom w konstruktywnym rozwiązywaniu trudności.
Publikacja ta stanowi odpowiedź na pytania dotyczące etyki pracy w socjoterapii i roli superwizji. Ma na celu zainspirowanie pedagogów, psychologów, nauczycieli oraz wychowawców do pracy z młodzieżą, oferując cenne wskazówki i narzędzia.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka oferuje kompleksowe spojrzenie na interwencje socjoterapeutyczne, łącząc teorię z praktycznymi programami zajęć zaprojektowanymi dla dzieci i młodzieży napotykających różnorodne trudności w codziennym funkcjonowaniu psychospołecznym. W części teoretycznej czytelnicy znajdą analizę etyki zawodowej, która wyznacza standardy profesjonalizmu w pracy z młodzieżą, a także materiały dotyczące prowadzenia działań socjoterapeutycznych.
Sekcję empiryczną otwiera rozdział autorstwa Marty Witkowskiej, skierowany do uczniów klas pierwszych, którzy mają problemy adaptacyjne w nowym środowisku szkolnym i w grupie rówieśniczej. Program ten wzbogacono o ćwiczenia z Metody Ruchu Rozwijającego W. Sherborne. Kolejny rozdział, stworzony przez Annę Kowę i Joannę Warakomską, dotyczy dzieci w wieku wczesnoszkolnym (ok. 6–7 lat), które mają trudności w relacjach społeczno-emocjonalnych. Autorki koncentrują się na rozwijaniu umiejętności rozpoznawania i wyrażania emocji, wykorzystując postać Marsjanka jako przewodnika w zajęciach.
Ostatni rozdział, napisany przez Dorotę Niedźwiecką i Agnieszkę Sybilską, jest skierowany do dzieci w wieku 10–12 lat z Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego, które muszą radzić sobie z konfliktami i agresją. Program koncentruje się na postaciach ze Zwierzogrodu, dzięki czemu pomaga dzieciom w konstruktywnym rozwiązywaniu trudności.
Publikacja ta stanowi odpowiedź na pytania dotyczące etyki pracy w socjoterapii i roli superwizji. Ma na celu zainspirowanie pedagogów, psychologów, nauczycieli oraz wychowawców do pracy z młodzieżą, oferując cenne wskazówki i narzędzia.
