Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Seplenienie trening poprawnej wymowy
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Seplenienie - trening poprawnej wymowy to innowacyjny program stworzony z myślą o dzieciach w wieku od 5 do 12 lat, który skupia się na poprawie wyrazistości mowy i korekcji seplenienia. Program ten oferuje zestaw interaktywnych ćwiczeń, które poprzez zabawę i gry pomagają dzieciom doskonalić artykulację dźwięków na różnych etapach - od izolacji, przez sylaby, aż po pełne słowa i zdania. Ćwiczenia obejmują różne grupy fonemów, takie jak:
- szumiące dźwięki: sz, ż (rz), cz, dż,
- syczące dźwięki: s, z, c, dz,
- ciszące dźwięki: ś, ź, ć, dź.
Ten program stanowi nowoczesne rozwinięcie tradycyjnych metod logopedycznych, angażując młodszych użytkowników poprzez cyfrowe i zabawowe podejście, które sprzyja efektywnemu nauczaniu poprzez angażującą interakcję.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Seplenienie - trening poprawnej wymowy to innowacyjny program stworzony z myślą o dzieciach w wieku od 5 do 12 lat, który skupia się na poprawie wyrazistości mowy i korekcji seplenienia. Program ten oferuje zestaw interaktywnych ćwiczeń, które poprzez zabawę i gry pomagają dzieciom doskonalić artykulację dźwięków na różnych etapach - od izolacji, przez sylaby, aż po pełne słowa i zdania. Ćwiczenia obejmują różne grupy fonemów, takie jak:
- szumiące dźwięki: sz, ż (rz), cz, dż,
- syczące dźwięki: s, z, c, dz,
- ciszące dźwięki: ś, ź, ć, dź.
Ten program stanowi nowoczesne rozwinięcie tradycyjnych metod logopedycznych, angażując młodszych użytkowników poprzez cyfrowe i zabawowe podejście, które sprzyja efektywnemu nauczaniu poprzez angażującą interakcję.
