Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
SEO, czyli sztuka optymalizacji witryn dla wyszukiwarek
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Optymalizacja stron internetowych pod kątem SEO to złożona dziedzina, wymagająca wszechstronnej wiedzy na temat różnych aspektów marketingu cyfrowego. Specjaliści SEO muszą orientować się w tworzeniu stron, strukturze informacji, analizie użytkowników, badaniu rynku, planowaniu treści, interpretacji danych oraz zwiększaniu konwersji. Konieczne są zdolności techniczne połączone z analitycznym myśleniem i kreatywnością.
Ta książka stanowi pełny poradnik na temat metodyki optymalizacji w wyszukiwarkach internetowych. W jej trzecim, zaktualizowanym wydaniu znajdziesz najnowsze informacje dotyczące technologii wyszukiwarek oraz marketingu online, obejmujące media społecznościowe oraz urządzenia mobilne. Skomplikowane zagadnienia SEO są tutaj wyjaśnione w sposób przystępny, co czyni tę książkę idealnym źródłem wiedzy zarówno dla nowicjuszy, jak i osób bardziej zaznajomionych z tematem.
Eric Enge, prezes firmy Stone Temple Consulting, specjalizuje się w SEO. Stephan Spencer, założyciel Netconcepts i twórca Traffic Control, współtworzył książki "Google Power Search" oraz "Social eCommerce." Jessie C. Stricchiola od 1997 roku działa w marketingu cyfrowym, jest współzałożycielką SEMPO.org i prezesem Alchemist Media, Inc., oferując ekspertyzę w sprawach internetowych jako biegła sądowa.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Optymalizacja stron internetowych pod kątem SEO to złożona dziedzina, wymagająca wszechstronnej wiedzy na temat różnych aspektów marketingu cyfrowego. Specjaliści SEO muszą orientować się w tworzeniu stron, strukturze informacji, analizie użytkowników, badaniu rynku, planowaniu treści, interpretacji danych oraz zwiększaniu konwersji. Konieczne są zdolności techniczne połączone z analitycznym myśleniem i kreatywnością.
Ta książka stanowi pełny poradnik na temat metodyki optymalizacji w wyszukiwarkach internetowych. W jej trzecim, zaktualizowanym wydaniu znajdziesz najnowsze informacje dotyczące technologii wyszukiwarek oraz marketingu online, obejmujące media społecznościowe oraz urządzenia mobilne. Skomplikowane zagadnienia SEO są tutaj wyjaśnione w sposób przystępny, co czyni tę książkę idealnym źródłem wiedzy zarówno dla nowicjuszy, jak i osób bardziej zaznajomionych z tematem.
Eric Enge, prezes firmy Stone Temple Consulting, specjalizuje się w SEO. Stephan Spencer, założyciel Netconcepts i twórca Traffic Control, współtworzył książki "Google Power Search" oraz "Social eCommerce." Jessie C. Stricchiola od 1997 roku działa w marketingu cyfrowym, jest współzałożycielką SEMPO.org i prezesem Alchemist Media, Inc., oferując ekspertyzę w sprawach internetowych jako biegła sądowa.
