Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Samodoskonalenie menedżerów rozwój kompetencji przywódczych
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Autorka książki podejmuje się eksploracji nowatorskich zagadnień, które wypełniają istotną lukę w literaturze naukowej dotyczącej zarządzania w Polsce. Dzieło to wyróżnia się wszechstronną analizą, dotyczącą tematyki uczenia się oraz samodoskonalenia menedżerów, a także aspektów przywództwa. Autorski model badawczy oraz przeprowadzone badania znacząco przyczyniają się do poszerzenia wiedzy w tej dziedzinie, oferując również praktyczne zastosowania.
Autorka nie boi się podejmować trudnych tematów, przedstawiając liczne wyzwania związane z rozwojem zawodowym menedżerów w Polsce. Wprowadza mało znane w praktyce zarządzania trendy, takie jak zarządzanie oparte na wiedzy, co świadczy o jej krytycznym i innowacyjnym podejściu do zagadnienia.
Publikacja oferuje świeże spojrzenie na temat samodoskonalenia się menedżerów, zwłaszcza w kontekście rozwijania kompetencji przywódczych. Łączy teoretyczne rozważania z dokładnym analizowaniem danych empirycznych, co czyni ją cennym interdyscyplinarnym studium. Zasoby literatury wykorzystywane w książce obejmują dziedziny takie jak zarządzanie, socjologia, psychologia i filozofia, co podkreśla jej wszechstronność.
Ta książka jest szczególnie polecana osobom dążącym do rozwinięcia swoich umiejętności, z naciskiem na menedżerów, przedsiębiorców oraz studentów kierunków związanych z zarządzaniem.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Autorka książki podejmuje się eksploracji nowatorskich zagadnień, które wypełniają istotną lukę w literaturze naukowej dotyczącej zarządzania w Polsce. Dzieło to wyróżnia się wszechstronną analizą, dotyczącą tematyki uczenia się oraz samodoskonalenia menedżerów, a także aspektów przywództwa. Autorski model badawczy oraz przeprowadzone badania znacząco przyczyniają się do poszerzenia wiedzy w tej dziedzinie, oferując również praktyczne zastosowania.
Autorka nie boi się podejmować trudnych tematów, przedstawiając liczne wyzwania związane z rozwojem zawodowym menedżerów w Polsce. Wprowadza mało znane w praktyce zarządzania trendy, takie jak zarządzanie oparte na wiedzy, co świadczy o jej krytycznym i innowacyjnym podejściu do zagadnienia.
Publikacja oferuje świeże spojrzenie na temat samodoskonalenia się menedżerów, zwłaszcza w kontekście rozwijania kompetencji przywódczych. Łączy teoretyczne rozważania z dokładnym analizowaniem danych empirycznych, co czyni ją cennym interdyscyplinarnym studium. Zasoby literatury wykorzystywane w książce obejmują dziedziny takie jak zarządzanie, socjologia, psychologia i filozofia, co podkreśla jej wszechstronność.
Ta książka jest szczególnie polecana osobom dążącym do rozwinięcia swoich umiejętności, z naciskiem na menedżerów, przedsiębiorców oraz studentów kierunków związanych z zarządzaniem.
