Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Rzetelne dziennikarstwo. Aksjologia i deontologia
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Monografia autorstwa Tadeusza Kononiuka stanowi głębokie studium w dziedzinie etyki normatywnej, które jest rezultatem jego wieloletnich badań nad etyką dziennikarską. To solidna praca naukowa, która zagłębia się w kluczowe zagadnienia dotyczące etycznego aspektu dziennikarstwa. Kononiuk podkreśla, że przejrzystość i wiarygodność w pracy dziennikarskiej są fundamentem tego zawodu, definiując nie tylko tożsamość samych dziennikarzy, ale także dając im wyjątkową pozycję w społeczeństwie. To dzięki tej pozycji dziennikarze zdobywają zaufanie społeczne. Autor, podejmując tę tematykę, wykazał się rozległą wiedzą z zakresu medioznawstwa, moralności, filozofii i socjologii, a także prawo prasowe i autorskie oraz techniki dziennikarskie. Połączenie tej wiedzy z empatią i rzetelnością badawczą dało efekty w postaci wyjątkowo klarownych i stanowczych analiz. Dzięki temu monografia ta wzbudzi zainteresowanie nie tylko dziennikarzy, ale również specjalistów z dziedziny medioznawstwa, politologii, etyki, filozofii oraz prawa.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Monografia autorstwa Tadeusza Kononiuka stanowi głębokie studium w dziedzinie etyki normatywnej, które jest rezultatem jego wieloletnich badań nad etyką dziennikarską. To solidna praca naukowa, która zagłębia się w kluczowe zagadnienia dotyczące etycznego aspektu dziennikarstwa. Kononiuk podkreśla, że przejrzystość i wiarygodność w pracy dziennikarskiej są fundamentem tego zawodu, definiując nie tylko tożsamość samych dziennikarzy, ale także dając im wyjątkową pozycję w społeczeństwie. To dzięki tej pozycji dziennikarze zdobywają zaufanie społeczne. Autor, podejmując tę tematykę, wykazał się rozległą wiedzą z zakresu medioznawstwa, moralności, filozofii i socjologii, a także prawo prasowe i autorskie oraz techniki dziennikarskie. Połączenie tej wiedzy z empatią i rzetelnością badawczą dało efekty w postaci wyjątkowo klarownych i stanowczych analiz. Dzięki temu monografia ta wzbudzi zainteresowanie nie tylko dziennikarzy, ale również specjalistów z dziedziny medioznawstwa, politologii, etyki, filozofii oraz prawa.
